וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהר החליט לשוב לישראל. אם יחתום, הפועל באר שבע תרד מחלוץ זר

7.7.2015 / 8:58

רק הפתעה של הרגע האחרון תגרום לחלוץ הנבחרת להישאר באירופה, בהפועל באר שבע לוחצים שיחתום וההחלטה צפויה להתקבל עד מחר. אם יחתום, יגיע קשר זר. גם דן איינבינדר בתמונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בן שהר החליט לשוב לישראל, כך סיפר החלוץ בשיחות עם ראשי הפועל באר שבע. השחקן הבהיר כי למעט הצעה של הרגע האחרון מאירופה, דבר לא ימנע ממנו לשוב לישראל. במועדון מפעילים לחץ עליו לחזור לישראל ומאמינים כי עד מחר תתקבל החלטה בעניין. על מועמדותו של שהר ותחילת המגעים עימו פורסם בוואלה ספורט.

נכון לאתמול, ההצעה של באר שבע זהה להצעה של הפועל תל אביב ואלונה ברקת כבר סיכמה עם ברק בכר סיכמו כי אם שהר יגיע לקבוצה, הם לא יביאו חלוץ זר משום שמצבת החלוצים כוללת כבר את שלומי ארבייטמן, כשאליניב ברדה ישמש כחלוץ נוסף בעת הצורך. "אם פלט ישוחרר, נחתים אותו מיד, אבל כל עוד הוא מתעכב נעשה הכל במגבלות שלנו, להחתים את בן", אמרו אתמול במועדון. אם שהר יגיע, בכר יחתים קשר זר כשאלכסנדר דוידוב שמתרשם בנתניה נמצא ברשימות. "אלונה נותנת את כל מה שיש לה כדי שהקבוצה תצליח. אמנם עזבו הלכו יותר שחקנים מאשר באו, אבל אין ספק שאיכות הסגל השתפרה מאוד", אמרו במועדון. חלק משחקני באר שבע לא אהבו את הניסיון להחתים קשר נוסף וטענו כי מרכז השדה עמוס מדי (אוגו, הובאן, ברדה וגורדנה, כשגם מליקסון יכול לשחק בעמדה הזאת). בכר סבור שכדי להתחרות על האליפות, הוא יצטרך מרכז שדה חזק יותר, במיוחד בשיטה של שלושה שחקני אמצע.

בן שהר שחקן ווילם II. GettyImages
בדרך חזרה לישראל. בן שהרן/GettyImages

במועדון אישרו את הפרסום בוואלה ספורט אודות ההתעניינות בוובה בראון, אלא שאיזי שירצקי לא הסכים לשחררו ולכן הוחלט לרדת ממנו בשלב זה. ברקת מנהלת עם סוכנו של דן אייבינדר, אבי נמני, מגעים כדי לצרפו. השחקן מחזיק בחוזה של 230 אלף דולר לעונה הבאה. בבאר שבע מציעים פחות, אך חשוב לציין שגם במידה והצדדים יסכמו את התנאים, באר שבע תצטרך לקבל אישור ממכבי תל אביב, שלא בטוח שתסכים לשחרר אותו.

"יש יותר מדי שלבים במגעים הללו", אמר אתמול מקורב לעסקה. "גם אם נגיע לסיכום, צריך לפנות למכבי והם צריכים להסכים לשחרר את אייבינדר אלינו. אם זה יקרה, צריך לסכם איתם את דמי ההשאלה. זה לא יהיה קל". במועדון הבהירו לסיראז' נאסר כי ההצעה הכספית האחרונה שהוגשה לו לא תשתנה, ולכן עליו להחליט האם ישחק בהפועל באר שבע או בבני סכנין, שרוצה אותו מאוד.

הערב תנעל הקבוצה את רשימת משחקי האימון שלה במחנה, במשחק מול קורונה קיילצה הפולנית. במשחק הראשון גברה באר שבע 3:1 על פרידק מיסטק מתחתית הליגה השניה בצ'כיה. בשני היא הפסידה 1:0 לגורניק לצ'נה מתחתית הליגה הפולנית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עדיין בתמונה. איינבינדר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully