וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאיירן זועמים על גצה: "הוא חייב להתבגר, שייקח את עצמו בידיים"

כעס בבאיירן מינכן בעקבות הראיון בו סוכנו של הקשר המאכזב תקף את גווארדיולה ("הוא הרס אותו, מוטט לו את כל הביטחון"). בקנבאואר: "כדי להצליח הוא צריך להשתנות". האם הוא בדרך לאנגליה?

מריו גצה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
בדרך החוצה? גצה/GettyImages

מריו גצה ממשיך לעורר מחלוקות בבאיירן מינכן. לפני יומיים העניק סוכנו, וולטר סטרות', ראיון תקיף במיוחד ל'בילד', בו הוא בא בטענות קשות לפפ גווארדיולה, שהתעקש להחתים את גצה בבאיירן למרות ההדים שעוררה ההחתמה בעקבות מעברו מדורטמונד ליריבה השנואה.

"הוא הרס את גצה, הוא מוטט לו את הביטחון", אמר. "הוא מרגיש שהמאמן לחלוטין לא מאמין בו ועדיין מתבקש לעלות למגרש בשיא הריכוז ובשיא החדות. זו משימה כמעט בלתי אפשרית". סטרות' הוסיף ש"אני מופתע מאוד מכך שפפ לא משתמש בגצה במשחקים חשובים. הוא עולה למגרש רק במשחקים הקלים. אני לא מבין איף אף אחד בבאיירן לא רואה ומתקן את האבסורד הזה. הם חייבים להגן על מריו. אין ספק שהם זקוקים לדמות כריזמטית שתנהל את העניינים, אם אולי הנס היה חוזר היה יותר טוב שם".

בימים האחרונים, בעיקר מאז פרסום הראיון, מקושר שמו של גצה למעבר לאחת מארבע הגדולות באנגליה. מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וצ'לסי מעוניינות בו, ועל פי דיווחים באנגליה, הבלוז הם המועמדים המובילים להנחית אותו. כדי לצרף אותום, הבלוז מוכנים לשלם כ-50 מיליון ליש"ט לבקשתו של ז'וזה מוריניו, שמחבב את גצה מגיל צעיר.

עם או בלי קשר, גצה ממשיך לספוג ביקורות בגרמניה על התנהלותו. כוכב העבר פרנץ בקנבאואר, המשמש כיום כנשיא הכבוד של באיירן, השיב היום לטענות של גצה וסוכנו על מיעוט דקות המשחק שלו. "לא נראה לי שחסרה לו תמיכה בבאיירן", אמר. "הוא פשוט חייב להתבגר ולתפוס את עצמו בידיים. הוא לא היה יכול לבקש לעצמו סיטואציה טובה יותר מאשר מה שיש לו כאן באיירן בשתי העונות האחרונות. איזה עוד תמיכה אפשר לבקש? אם הוא רוצה להצליח כאן, הוא חייב לשנות את המשחק שלו. הוא צריך לעשות דברים אחרים, על המגרש ומחוצה לו".

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
חושק בגצה מגיל צעיר. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully