וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: החלוץ תומר סוויסה ערך אימון בכורה בקבוצה

7.7.2015 / 12:24

שחקן הרכש של האדומים-שחורים התאמן לראשונה: "שמח להצטרף למועדון המכובד הזה. רציתי כבר להגיע בעונה שעברה לקבוצה אבל אז הנושא לא התקדם". חיים מגרלשווילי יצטרף לאימונים

שחקן הפועל חיפה, תומר סוויסה. דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
מרוצה. תומר סוויסה/אתר רשמי, דוברות הפועל חיפה

החלוץ תומר סוויסה ערך הבוקר (שלישי) את אימון הבכורה שלו בהפועל חיפה זאת לאחר שחתם אתמול על חוזה לעונה אחת בקבוצה. "אני שמח להצטרף למועדון מכובד כמו הפועל חיפה", אמר סוויסה לפני האימון. "לא היה לי ספק שברגע שתגיע פנייה רשמית הדברים יסתדרו. רציתי כבר להגיע בעונה שעברה לקבוצה אבל אז הנושא לא התקדם. מעכשיו חובת ההוכחה עליי".

בינתיים, גם חיים מגרלשווילי, שעל ההחתמה שלו לעונה נוספת בהפועל חיפה פורסם לראשונה בוואלה ספורט, יצטרף לאימוני הקבוצה ויחבור לחבריו מהעונה שעברה. מגרלשווילי אמור לשמש כמגן השמאלי של הקבוצה כאשר אנס דאבור יכול לשמש גם כן בתפקיד זה וכן לתרום בחלק ההתקפי. אם לא יקרה משהו דרמטי צפוי הבעלים יואב כץ לחתום גם על החוזה של עאהד עזאם והשחקן יצטרף מחר לאימונים.

במקביל לניסיונות לחזק את הקבוצה בשחקני רכש, במועדון צפויים לנסות ולהגיע להסכמות עם אמיר אבו ניל והישאם כיוואן כדי שהשניים ימשיכו בקבוצה. לאבו ניל יש חוזה בקבוצה אך הוא דורש שדרוג ובינתיים הוא מחרים את האימונים כאשר, הפועל עכו ובני סכנין עוקבות אחר ההתפתחויות, בעוד שלכיוואן אין חוזה והוא צפוי להבהיר לראשי המועדון שאם לא יגיע להסכמות בימים הקרובים הוא יפסיק להתאמן.

שחקן הפועל חיפה, חיים מגרלשווילי. קובי אליהו
יצטרף לאימונים. חיים מגרלשווילי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully