וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חיים מגרלשווילי חתם לעונה אחת, גם תומר סוויסה חתם

7.7.2015 / 0:07

המגן השמאלי, שהמשך דרכו במועדון היה בספק, חתם לעונה נוספת ויישאר בקבוצה. החלוץ חתם ויצטרף לאימונים. אמיר אבו ניל החרים את האימון, ליאור לוי מהפועל תל אביב עשוי להצטרף

שחקן הפועל חיפה, חיים מגרלשווילי. קובי אליהו
החליט להישאר. מגרלשווילי/קובי אליהו

עאהד עזאם נפרד אתמול (ראשוון) משחקני ואנשי עירוני קרית שמונה ולא יגיע יותר לאימוני הקבוצה עד אשר יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה לא יחתום רשמית על החוזה החדש שלו. עזאם כידוע סיכם אתמול את תנאיו במועדון נעוריו לשנתיים, כאשר כעת חסרה החתימה של כץ שאמור לעשות את זה היום במהלך היום.

בינתיים, תומר סוויסה חתם בקבוצה לעונה אחת. הפועל חיפה הודיעה על העברתו הלילה (בין שני לשלישי) והוא יצטרף לאימונים כבר היום. כמו כן, בחיפה ממשיכים להפעיל לחץ על חנן ממן להגיע. השחקן הביע רצון לחזור אך בשלב זה הפערים הכספיים גדולים ובחיפה מקווים לגשר עליהם לפני שהשחקן יחתום בקבוצה אחרת.

במועדון רצו לראות גם את עומר פרץ מגיע אך זה סגר לעונה נוספת במכבי נתניה. אם טוסיין ריקטס יחתום בסופו של דבר הוא עשוי לתפוס את עמדת המגן הימני, כשבקבוצה העלו גם את מעמדותו של ליאור לוי לעמדה כדי שזה ייאבק ביחד עם לירן סרדל על המקום בהרכב. לוי מבוקש גם על ידי הפועל עכו ומכבי נתניה.

חיים מגרלשווילי חתם בהפועל חיפה לעונה הקרובה. המגן השמאלי, שהמשך דרכו הייתה בספק, חתם הלילה רשמית במועדון לעונה הקרובה ויישאר בקבוצה. מגרלשווילי הגיע לקראת אמצע העונה שעברה והפך למגן השמאלי הפותח ויישאר גם בעונה הבאה.

אמיר אבו ניל החליט לממש את איומו והחל להחרים את האימונים. כידוע, אבו ניל כועס מאוד על כך שבהפועל חיפה לא משדרגים את שכרו והודיע שלא יגיע לאימונים עד אשר יגיע להסכמות כספיות עם המועדון. בחיפה ישקלו לנקוט צעדים נגדו וייתכן שבסופו של דבר השחקן יעבור לקבוצה אחרת. עם זאת, בהפועל חיפה צפויים לדרוש דמי השבחה עבורו, מה שעשוי לטרפד את העברתו. שתי קבוצות מתעניינות בשחקן הפועל עכו ובני סכנין, שישמחו לקלוט את השחקן אם זה יהיה חופשי.

הבעלים יואב כץ התייחס לעניין ואמר לוואלה ספורט: "אני לא רוצה להיכנס לזה יותר מדי, אבל אני בטוח מאוד שבקרוב הוא יחזור לאימונים". כץ התייחס גם לכך שעאהד עזאם מחכה לחתימה שלו ואמר: "הוא סגור אצלנו. זה סגור והוא יצטרף לאימונים בקרוב מאוד".

לידיעה הראשונית על כוונתו של אבו ניל להחרים את האימונים

עדכון ראשון: 11:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully