וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: בקבוצה ינסו להחתים את עומר פרץ בימים הקרובים

29.6.2015 / 9:34

שחקנה של מכבי נתניה מבוקש מאוד, במועדון מקווים שהמשא ומתן איתו יעבור בהצלחה. כץ אישר את הדרישות של פיראס מוגרבי ומחכה לתשובה סופית מהשחקן. אבו ניל שוקל לא להופיע לפתיחת האימונים

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
מעוניין בפרץ. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה תקדם את המשא ומתן עם שחקן מכבי נתניה בעונה החולפת, עומר פרץ, במטרה להחתימו כבר בימים הקרובים. השחקן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, צפוי לאייש את עמדת המגן הימני אם יוחתם.

מי שעוד צריך להחזיר תשובה הוא הקיצוני של בני סכנין, פיראס מוגרבי. הבעלים יואב כץ אישר כבר את כל הפרטים ואת דרישותיו של מוגרבי כשכעת נותרה רק הסכמה של השחקן עצמו כשמוגרבי מבוקש גם על ידי בני סכנין וזכה להתעניינות גם מאנטליהספור מטורקיה ושריף טירספול ממולדובה.

מי שבינתיים לא מצליח לסכם על תנאי חוזהו הוא אמיר אבו ניל. אבו ניל דורש שדרוג בחוזהו והוא מתלבט אם להופיע לאימוני פתיחת העונה או להחרימם. לאבו ניל חוזה לעונה הבאה אך הוא מבקש שדרוג והצדדים לא הגיעו להסכמות. החלוץ כעת מתלבט אם להופיע לאימון ויחליט על כך בסמוך ליום רביעי. בקבוצה עשויים לבחון כמה שחקנים צעירים באימונים הראשונים כשאחד מהשחקנים שעשוי להביחן הוא אלמוג אוחיון שנמנה בחצי הראשון של העונה החולפת על סגל המועדון וכעת ינסה לשוב אליו.

שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. מגד גוזני
מחכים להחלטתו. פיראס מוגרבי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully