וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הצעירה שבילתה עם רונאלדו, קוורטרבק מכה בחורה, ברזילי עוזב את "יציע העיתונות"

אוסטין מילאן איבדה את המכשיר הסלולרי שלה, כוכב ריאל מדריד מצא אותו. כוכב המכללה צולם שולח אגרוף לפרצוף של בחורה בבר. וגם: מהפכה בתוכנית האקטואליה של ערוץ הספורט

AP

15:40: ברזילי עוזב את היציע

אבי ברזילי יעזוב את תפקידו כעורך "יציע העיתונות" בערוץ הספורט. ברזילי, בן 61, עוזב את תפקידו לאחר שלוש שנים, שם החליף את אסף כשר. לפני כן, שימש במשך כשנתיים כעורך הראשי של "חדשות הספורט". כמו כן היה המנהל המקצועי של ספורט5 קולג' – המכללה לתקשורת ספורט של ערוץ הספורט, שבבעלות קבוצת RGE ומכללת וינגייט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרך חדשה. ברזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שהחל בעבודתו בערוץ הספורט, שימש ברזילי כעורך התוכניות "עובדה" ו"אולפן שישי" בחדשות 2 ומנהל מחלקת האקטואליה של גלי צה"ל. עזיבתו של ברזילי מתבצעת כשברקע רכישת קבוצת RGE המחזיקה בערוץ הספורט את ערוץ 10. בהקשר זה יצוין כי ברזילי אף שימש לתקופה קצרה כמנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, שבמהלכה יצא נגד השכר הגבוה שקיבלו הטאלנטים בערוץ. בתחילת 2008 הוא הודיע על פרישה מרצון, לאחר כחצי שנה בלבד בתפקיד.

"יציע העיתונות" היא תוכנית יומית בהשתתפות ניב רסקין, רון קופמן, שלמה שרף, אלי סהר, אלי אוחנה ופרשני ספורט נוספים, המשודרת משנת 2004. מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אנו מודים לאבי ברזילי על שנים של עבודה מסורה ומקצועית בערוץ ומאחלים לו בהצלחה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

15:30: התגעגעתם לקסאנו? תראו מה הוא עשה לאינסינייה

13:50: יז'י בז'צק לא שכח איך משחקים כדורגל

אקס מכבי חיפה, יז'י בז'צ'ק הפולני, שיחק בארץ בעונת 1999/00 במדי הירוקים, אך ברח מהר מאוד מישראל. כיום מאמן בז'צ'ק את לכיה גדנסק הפולנית, אך נראה שהוא לא שכח לשחק כדורגל. בז'צ'ק לקח חלק באימון הקבוצה והלהיב מאוד, עד כדי כך שזכה לאייטם נפרד בארצו. צפו בווידאו.

12:40: איבדה את הסלולרי, וסיימה בארוחת ערב עם כריסטיאנו רונאלדו

אוסטין מילאן, צעירה אמריקאית, מבלה בימים אלו בלאס וגאס. במהלך אחד הערבים היא איבדה את מכשיר הסלולרי שלה, וחשבה שלא תראה אותו עוד לעולם. אלא שלאחר זמן קצר קיבלה הודעה שמכשירה הסלולרי נמצא, על ידי לא אחר מאשר כוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, שנמצא גם הוא בימים אלו בווגאס. רונאלדו החזיר לבחורה הצעירה את האבדה, אך לא רק: בנוסף הוא החליט להזמין את אותה צעירה לארוחת ערב. כנראה שלפעמים שווה לאבד את המכשיר הסלולרי.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. אינסטגרם, אתר רשמי
בילו בארוחת ערב. כריסטיאנו רונאלדו עם מילאן אוסטין/אתר רשמי, אינסטגרם

11:45: הקוורטרבק שלח אגרוף לפרצוף של בחורה בבר

בארה"ב התפרסמו תמונות קשות של הקוורטרבק של מכללת פלורידה סטייט, דיאנדרה ג'ונסון, שהכה בפרצוף אשה בבר בטלהאסי. התקרית אירעה ב-24 ביוני, ועל פי תצלומי האבטחה נראה שבין השניים פורץ ויכוח, ושהבחורה ניסתה קודם לכן להכות את ג'ונסון, ולא הצליחה. הכוכב בן ה-19 תפס את ידה, והגיב במהלומה לפרצופה. בהמשך הסרטון נראתה הבחורה מדממת. הוא נחקר על ידי המשטרה, ונזרק על ידי האוניברסיטה.

10:53: ניימאר שתה קצת יותר מדי

ניימאר סיים את הקופה אמריקה בשלב מוקדם לאחר שהורחק מארבעה משחקים בעקבות כרטיס אדום שספג. כוכב ברצלונה החליט לנצל את החופשה, ובילה עם מספר חברים במסיבה, במהלכה ככל הנראה שתה לא מעט. אחד מחבריו החליט לתעד אותו כשהוא שיכור, והעלה את הסרטון לרשת. התוצאה לפניכם.

10:47: השער היפהפה של הכשרון מאברטון

ריאן לדסון בן ה-17 נחשב לכשרון גדול באנגליה. השחקן הצעיר שמשחק בקבוצת הנוער של אברטון, הוכיח את יכולתיו בסרטון שצולם במהלך אימון, במהלכו כבש שער יפהפה. כדאי לזכור את השם.

10:03: בנו של כריסטיאנו רונאלדו מחמיא

רבים חושבים שכריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הטוב בעולם. מן הסתם, גם בנו של הכוכב חושב שזו המציאות. כריסטיאנו ג'וניור נשאל "מי אבא שלך?" וענה: "הכי טוב בעולם". מסכימים?

09:53: ברנו חוזר לכדורגל

הבלם הברזילאי, ברנו, שישב בכלא בגרמניה לאחר שהצית את ביתו בזדון, חזר באופן רשמי לעולם הכדורגל. אחרי שלא שיחק למעלה מארבע שנים, ברנו היה לראשונה בסגל של קבוצתו החדשה, סאו פאולו, למשחק הליגה מול פלומיננזה, אך עדיין לא זכה לדקות משחק. "חיכיתי לזה הרבה זמן", אמר ברנו. "אני מודה שהתרגשתי. מחכה כבר לדקות הראשונות שלי".

: בלם באיירן מינכן ברנו (אדום) עולה לנגיחה מול שחקן אוברהאוזן רוני קוניג. רויטרס
חוזר לשחק. ברנו במדי באיירן מינכן/רויטרס

09:12: סיכום הקופה אמריקה בסרטון מצויר

טורניר הקופה אמריקה הגיע לסיומו עם ניצחונה של נבחרת צ'ילה על נבחרת ארגנטינה בגמר, ניצחון שנתן לצ'יליאנים זכייה ראשונה בטורניר. במהלך הקופה, נרשמו לא מעט אירועים, מחוץ ועל כר הדשא - החל מהתאונה של ארתורו וידאל, דרך הפגע וברח של אביו של אדינסון קבאני ועד להרחקה של ניימאר. סרטון מצויר שעלה לרשת מנסה לסכם את הטורניר בשלוש דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully