וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: התלבטות בין פרו פייץ' לשחר הירש

חיים סילבס וקבוצתו מתלבטים בקשר לזהות החלוץ לעונה הקרובה, ברעננה לא יכולים להמתין עוד זמן רב למכבי חיפה. בקבוצה מתכוננים למשחק האימון הראשון נגד קרית שמונה

מגד גוזני

הפועל רעננה תערוך הערב (שלישי) את משחק האימון הראשון שלה לקיץ הנוכחי, כשתארח ב-17:30 את עירוני קרית שמונה באיצטדיון העירוני ברעננה. זו תהיה הזדמנות ראשונה למאמן חיים סילבס לשלב את שלושת שחקני הרכש שלו - הקשר האלבני אליס בקאי, וצמד שחקני ההגנה זאב חיימוביץ' ואחמד שעאבן. השבוע הצטרפו לאימוני הקבוצה גם שלושת הזרים הנוספים, שנשארו מהעונה שעברה: המגן עמנואל אמבולה והחלוצים אוואנס קאנגווה וממאדו צ'אם.

שחר הירש שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
יגיע? הירש/מגד גוזני

בתוך כך ממשיכים ברעננה להתלבט בנוגע לזהות החלוץ הנוסף שיצורף לסגל, כאשר השניים שנמצאים חזק על הכוונת הם שחר הירש שכרטיסו שייך למכבי חיפה והחלוץ הקרואטי פרו פייץ', שסיים בעונה שעברה כמלך השערים בליגה האלבנית. רעננה כבר הגיע לסיכום עקרוני עם פייץ' והוא עשוי לחתום רשמית כבר השבוע, שכן בקבוצה לא יכולים להמתין עוד זמן רב לשחרורו של שחר הירש ממכבי חיפה. גם שובל גוזלן ששיחק ברעננה בעונה שעברה וחזר לסגל הירוקים נמצא על הכוונת, אולם ברעננה קיבלו את הרושם שבשלב הזה הוא לא ישוחרר ממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully