וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה: "היו לי שתי הצעות מישראל, אבל אני רוצה להישאר ביוון"

אחרי שעבר שתי פציעות לא קלות ותקופת הסתגלות ארוכה, קשר פאוק סיכם בראיון ביוון את עונתו הראשונה מעבר לים: "עזבתי את ישראל כדי לשחק בחו"ל ואני מרוצה מאוד. מעדיף לשחק באמצע ומאמין שבעונה הבאה אציג כדורגל טוב יותר"

אייל גולסה שחקן פאוק סלוניקי מול ג'ורדן מאץ' שחקן ק.פ.ר. GettyImages
סבל מפציעות. אייל גולסה במדי פאוק/GettyImages

קשר פאוק סלוניקי, אייל גולסה, סיים את עונתו הראשונה מעבר לים ברגשות מעורבים. מצד אחד, רשם גולסה 24 הופעות (14 בהרכב) בליגה היוונית, אך מצד שני סבל משתי פציעות לא קלות, שהפכו את תקופתו ביוון ללא פשוטה. אחרי שסיים את העונה, התפנה הקשר לסכמה בראיון לתקשורת היוונית.

"העונה שעברה הייתה הראשונה שלי בחו"ל", אמר גולסה. "זה היה קשה. הגעתי עם פציעה ולא שיחקתי במשך חודשיים. גם לקראת סוף העונה נפצעתי, וסך הכול הפסדתי ארבעה חודשים. למרות זאת, נלחמתי בשביל הקבוצה ואני מקווה שבעונה הבאה אהיה כשיר לכל אורכה. טוב לי פה. אני שמח ורוצה להמשיך. יש לי חוזה לעוד שתי עונות ואשמח להישאר פה עד לסיומו.

"אם עדיין לא פרצתי? לא חושב שזה נכון", הוסיף הקשר. "אני בסדר. זה קשה לשחק רחוק מהמדינה ואני נמצא בשלב ההסתגלות. מאמין שבלי הפציעות אהיה טוב יותר. בכל מקרה, אמליץ לחברים להגיע לשחק פה. יש בעיות בכדורגל היווני אך אני מקווה שזה ישתפר בהמשך. אני מעדיף לשחק במרכז המגרש ולא בכנפיים כפי היה בעונה שעברה, אך אשחק איפה שהמאמן יגיד לי".

לסיום אמר גולסה: "הסוכן שלי סיפר לי שיש שתי קבוצות מישראל שהתעניינו בי, אבל עזבתי את המדינה שלי בשביל לשחק בחו"ל, וטוב לי עם ההחלטה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully