וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוראן יירש את אינייסטה? "עכשיו יש לברצלונה עוד קוסם בקישור"

בברצלונה נרגשים מהחתמתו של קשר אתלטיקו מדריד ובונים עליו בתור יורש: "אחת התעלומות הגדולות של הקיץ". המועמדים לנשיאות בוויכוח סוער בעקבות צירופו של הטורקי בן ה-28

צילום וידאו: רויטרס,, עריכת וידאו: מרום שפיצר

זה היה באוויר, אבל לא מעט אנשים הופתעו מההודעה של ברצלונה אמש (שני) על החתמתו של ארדה טוראן. הקשר הטורקי עזב את אתלטיקו מדריד אחרי ארבע עונות מצוינות ויעבור לברצלונה תמורת 34 מיליון יורו, אך לעסקה יש גם צד שני. לברצלונה אופציה למכור את השחקן בחזרה לקולצ'ונרוס עד ה-20 ביולי, זאת בשל העובדה שב-18 ביולי יערכו הבחירות לנשיאות המועדון. לנשיא הנכנס תהיה אפשרות להחליט האם להמשיך עם העסקה או שמא למכור את טוראן בחזרה לקולצ'ונרוס. בכל מקרה, הקשר יוכל לשחק רק החל מינואר 2016 בשל העונש שספגה הקבוצה.

טוראן נפרד מאתלטיקו אמש והשאיר לאוהדים הודעת פרידה קצרה באתר הרשמי. "היו לי רגעים מיוחדים שלעולם לא אשכח באתלטיקו מדריד. תמיד תהיו בלבי. אלה היו ארבע עונות מופלאות", כתב. טוראן יוצג בברצלונה ככל הנראה בסוף השבוע, ויחל להתאמן בקבוצה ביום שני. נשיא אתלטיקו אישר כי הקולצ'ונרוס קיבלו הצעות ממנצ'סטר יונייטד וצ'לסי ואמר כי "היו דיבורים, אבל ארדה רצה ללכת אך ורק לברצלונה. לא יודע אם נממש את האפשרות להחזיר אותו אלינו, אבל מה שבטוח זה שאין לברצלונה הרבה זמן. הבחירות כבר ממש קרובות".

ארדה טוראן, אתלטיקו מדריד, עם אנדרס אינייסטה, ברצלונה. GettyImages
היורש? אינייסטה עם טוראן/GettyImages

טוראן ניצב כעת בעל כורחו בלב מערכת הבחירות לנשיאות ברצלונה. אתמול, מיד אחרי ההודעה הרשמית על החתמתו של טוראן, החליפו שני המועמדים ג'וזפ מריה ברתומאו ואגוסטי בנדיטו עקיצות בטוויטר. אחרי שבנדיטו הביע אי שביעות רצון מההחתמה של טוראן, ברתומאו כתב כי "כל מי שמפקפק בארדה טוראן מפקפק במאמן ברצלונה. יש מועמד לנשיאות שאומר שיש לו רעיונות אחרים או שמות אחרים שהיה רוצה להביא. הוא צריך לדעת שיש לו עסק עם המאמן, כי הוא זה שהתעקש להחתים אותו עוד לפני שהבחירות התקיימו".

טוראן יצטרך לוותר על חולצה מספר 10, אותה נהג ללבוש בימיו באתלטיקו ובגלאטסראיי, משום שליאונל מסי, כמובן, כבר לובש אותה. גם חולצה מספר 14, עמה שיחק בנבחרת טורקיה, תפוסה על ידי חבייר מסצ'ראנו. על פי הערכות בברצלונה, טוראן יקבל את חולצה מספר 6 ששימשה את צ'אבי, או את מספר 2 של מרטין מונטויה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נשיא ברצלונה ג'וזף מריה ברתומאו. AP
תוקף. ברתומאו/AP

בתקשורת הקטלאנית נברו בארכיונים אחרי ההודעה על ההחתמה והגיעו למסקנה שטוראן ומסי יסתדרו היטב. טוראן נחשב למעריץ של הפרעוש ולאוהד ברצלונה, ובראיון שהעניק בעבר הצהיר כי "בילדות ראיתי אך ורק משחקים של ברצלונה, את ריאל מדריד לא אהבתי בכלל". על מסי טוראן אמר כי "כשהייתי צעיר יותר דמיינתי שאני משחק בברצלונה של פפ גווארדיולה ומבשל למסי עשרות שערים".

בתקשורת המקומית מייעדים לטוראן את תפקיד היורש של אנדרס אינייסטה, לא פחות ולא יותר. אאוחניו סאנצ'ס כתב ב'מארקה': "לטוראן ולאינייסטה יש הרבה מאוד דברים במשותף. לברצלונה יש עוד קוסם בקישור עכשיו, אבל השאלה הגדולה ביותר כעת היא האם לואיס אנריקה יצוות אותם זה לצד זה או שמא יבצע רוטציות ביניהם. טוראן יכול להיות השותף לפשע המושלם אם הוא משחק לצד אינייסטה. זה יהפוך את הקישור של בארסה לקטלני. בכל מקרה, זו אחת התעלומות הגדולות של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully