וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה נגד מסי: "סרט הקפטן על הזרוע הלא נכונה. יש לנו בעיה"

עורך "אולה" כתב טור שחלקו הגדול עוסק בכוכב המאכזב: "להיות הכי טוב לא נותן רק זכויות, אלא גם חובות. מספיק עם התירוצים. הנבחרת צריכה להיות דומה יותר למסצ'ראנו, היא משאירה מרירות. הרכבת שוב עברה על פני מסי בגמר והוא רק הוריד ראש. צריך לקחת החלטות קשות"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

למרות שחלפו כבר כמה ימים מגמר הקופה אמריקה, בארגנטינה מתקשים להתאושש מההפסד השני ברציפות של האלביסלסטה במשחק גמר. שנה אחרי ה-1:0 הדרמטי מול גרמניה בגמר המונדיאל, טאטה מרטינו ושחקניו נותרו עצובים לאחר שהפסידו בפנדלים למארחת צ'ילה בגמר הקופה אמריקה. מי שאכזב מאוד במשחק הגמר ויש שיגידו שגם ברוב הטורניר, הוא ליאונל מסי. דווקא אחרי הטרבל עם ברצלונה, מסי לא ממש הופיע לטורניר ולמרות שבחצי הגמר מול פרגוואי הוא סיפק שלושה בישולים, הרי שהוא סיים את הקופה עם שער אחד בלבד וגם הוא מפנדל.

כעת, בארגנטינה מסירים את הכפפות וליאו פרינז'ה, עורך ה"אולה", אתר/עיתון הספורט הגדול במדינה, כתב טור עצבני במיוחד ובו גם דרישה לקחת ממסי את סרט הקפטן ולהעבירו לחברו לקבוצה, חאבייר מסצ'ראנו: "מספיק עם התירוצים. בבקשה, מספיק", פתח פרינז'ה את הטור, "תנו קצת כבוד לאותם אנשים שישבו מרותקים למסך הטלוויזיה או הוציאו את הכסף שאין להם כדי להיות בין אלפי אוהדים מקומיים ביציע בסנטיאגו. צריך לבקש סליחה, להוריד את הראש כמו שמסי יודע לעשות מצוין ולהמשיך הלאה. לעשות את המאמץ כדי שבפעם הבאה, הנבחרת הזו תהיה דומה יותר למסצ'ראנו.

סרט הקפטן נמצא על הזרוע הלא נכונה. הספיק לנו מזה. השחקן הטוב ביותר בעולם לא מייצג אותנו כראוי ברגעים המכריעים. היכולת שלו בגמר הקופה הייתה שערורייתית. יש מקרים בהם משחקים טוב, יש כאלה שלא. אבל לא יכול להיות מצב בו שחקן הולך והולך על המגרש בשעה שהחברים שלו נלחמים על התואר".

ליאונל מסי, נבחרת ארגטינה. AP
עוד כישלון. מסי/AP

פרינז'ה המשיך להיכנס במסי: "להיות הכי טוב לא נותן רק זכויות, אלא גם חובות. זו הייתה הזדמנות מושלמת להשאיר מאחור את האכזבה מגמר המונדיאל. גם שם הפסדנו, אבל מול גרמניה הענקית. הפעם זה היה הפסד בפנדלים מול צ'ילה, אבל לא זה הדבר החמור ביותר. הכאב הגדול הוא מה המרירות שמשאירה הנבחרת הזו.

מסצ'ראנו, ביגליה וההגנה עשו את העבודה, אבל היינו חסרים בחלק הקדמי. בואו נפסיק ללכת סחור סחור. היה חסר לנו את מסי. ובלי מסי, ובלי שום דבר שהיה דומה לדרך בה שיחקנו בשאר הקופה אמריקה, ארגנטינה הזכירה מאוד את הנבחרת שסאבלה שלח למגרש בגמר המונדיאל. עשינו הגנה טובה וצ'ילה תקפה אבל לא סיכנה את השער, כך שלא זו הבעיה. הבעיה היא בחלק הקדמי".

בהמשך, האש הופנתה גם למאמן: "הרעיונות של מרטינו אולי מאוד מעניינים, אבל זה הרגע בו צריך לבחון אותם. כי אם במשחקים הקשים נפשל ככה, אז איך אפשר לשכנע אותנו שהדרך היא הנכונה? את הרעיונות צריכים לבצע על המגרש גברים, ויש גברים שמגיעים לרגעים החשובים ויש כאלה שלא. קוקו באסילה היה אומר 'מספיק עם הבולשיט'. ארגנטינה בקושי שלטה בכדור בגמר, לא הייתה תנועה על המגרש, לא הייתה שליטה במשחק. כלום ושום דבר. הנבחרת לא ניסתה אפילו לשלוט במגרש ולרצות לנצח את הגמר.

ההפסד הזה כואב בצורה אחרת מאשר ההפסד במונדיאל. הוא לא חשוב כל כך, כמובן. אבל העצב אז היה בגלל שחמקה לנו מהידיים הזדמנות להצלחה גדולה, בגלל חוסר יעילות ברגעים הגדולים. הפעם, קרה לנו הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לנבחרת ארגנטינאית. לא היה לנו אופי. לא שיחקנו בגמר עם הסמכותיות שמי שרוצה לנצח בגמר צריך לשחק. כל הדיבורים שלנו והתחושות על כך שצ'ילה חוששת מאיתנו היו הפוכים לגמרי על כר הדשא. צריך לבקש סליחה מכל אוהד של ארגנטינה ברחבי העולם על המשחק הזה. הדמעות של מסצ'ראנו אחרי המשחק הן בקשת סליחה כזו. אבל רק מי שהשאיר הכל על המגרש רשאי לבקש סליחה אחרי ההפסד".

לקראת סיום, פרינז'ה חזר למסי: "הנבחרת סוחבת מעכשיו עוד אכזבה, שוב נשארנו עם הדמעות בשעה שאחרים חגגו בטירוף מולנו. זה היה גמר אכזרי במיוחד. קארמה, קללה, תקראו לזה איך שאתם רוצים, אבל כשהשחקן הטוב ביותר של הנבחרת שלך, השחקן הטוב ביותר בעולם, מוריד ראש ורוצה שהאדמה תבלע אותו, כשהוא מתחבא ורוצה להיעלם למקום אחר ורחוק, למקום לא נודע וכאשר הוא נשאר לעמוד על המגרש ורואה את ה'רכבת' שוב ושוב חולפת על פניו ולא עוצרת... הרכבת עברה על פני מסי בעוד גמר. זה רגע להבין שיש בעיה ולקחת החלטות קשות. ברכות לצ'ילה. הלוואי שבפעם הבאה זו תהיה ארגנטינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully