וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: לאמין דיארה מועמד להצטרף לקבוצה

6.7.2015 / 20:38

מלך שערי פרטיזן בלגרד לשעבר יחזור לשתף פעולה עם יוקאנוביץ'? החלוץ הסנגלי בן ה-31, שהבקיע 16 שערים במדי אנטליהספור הטורקית ועזר לה לעלות ליגה, הוצע לצהובים שממשיכים לחכות למונס דאבור

קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר חלוץ חדש שיתפוס את מקומו של ראדה פריצה. ההמתנה למונס דאבור נמשכת, ובינתיים מוצעים לג'ורדי קרויף חלוצים זרים רבים, כשלוואלה ספורט נודע כי אחד השמות החמים הוא לאמין דיארה. החלוץ הסנגלי בן ה-31 (הופעה אחת בנבחרת) מוכר היטב לסלבישה יוקאנוביץ', בזכות שנתיים משותפות ומוצלחות במיוחד בפרטיזן בלגרד.

דיארה הגיע לפרטיזן ביולי 2007 וכבש 32 שערים ב-61 משחקים תחת שרביטו של יוקאנוביץ', כאשר בעונת 2008/09 היה מלך שערי הליגה הסרבית. ב-2010/11 הושאל לאל שבאב מאיחוד האמירויות, אבל נפצע וחזר לקדנציה נוספת בפרטיזן, שם כבר הפך לאליל האוהדים לאחר שזכה בארבע אליפויות ושני גביעים. בשלוש השנים האחרונות שיחק באנטליהספור הטורקית, אותה העלה בעונה האחרונה בחזרה לליגה הבכירה עם 16 שערים.

למרות תרומתו המשמעותית לעליית הליגה, הצירוף של סמואל אטו (ואולי גם רונאלדיניו) יחד עם הרצון של הקבוצה להנחית שמות גדולים נוספים, דוחקים את דיארה בהיררכיה והוא מעוניין למצוא קבוצה אחרת. החלוץ מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ומבוקש בשתי קבוצות אחרות מטורקיה, כשאנטליהספור עשויה לשחררו בעסקת השאלה.

בנושא אחר, מכבי תל אביב ממשיכה במחנה האימונים שלה בלאובן שבאוסטריה, ומחר (שלישי) תקיים את משחק ההכנה השלישי שלה, מול אנזי מחצ'קאלה הרוסית.

סמואל אטו שחקן סמפדוריה חוגג שער. GettyImages
מכבי תל אביב תרוויח חלוץ בזכותו? סמואל אטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully