וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו יול סיכם על חוזה חדש בריאל מדריד עד 2021

הגארד, שהוליך את הבלאנקוס לזכייה בכל התארים בעונה החולפת, העדיף להישאר בבית על פני חתימה ביוסטון. מרקיז היינס חתם בססארי, דיווח: סופוקליס שחורציאניטיס סיכם בגלאטסראיי

אימג'בנק GettyImages

אחרי שזכתה בכל תואר אפשרי בעונה החולפת, ריאל מדריד מנסה להשאיר את שחקני המפתח והיום (שני) אלופת אירופה הגיעה לסיכום עם סרחיו יול על הארכת חוזהו עד 2021.

יול (27, 1.90), היה יכול לחתום ביוסטון מה-NBA שהחזיקה בזכויות עליו ורצתה אותו, אך השחקן שגדל במועדון ממדריד העדיף להישאר בבית. יול התפוצץ בעונה החולפת עם ממוצעים של 10.4 נקודות ושיא קריירה של 5.8 אסיסטים ב-30 משחקי יורוליג וגם נבחר ל-MVP של סדרת הגמר בפלייאוף הספרדי, בו רשמה ריאל סוויפ של 0:3 מול ברצלונה היריבה המושבעת ונישלה אותה מתוארה. במהלך הקריירה שלו שלו בריאל, יול עזר לקבוצה לזכות בשלוש אליפויות ושלושה גביעים וכעת ינסה לעזור לקבוצה לשמור על תואר היורוליג שלה לראשונה מאז 1967.

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא התפתה ללכת ל-NBA. יול/רויטרס

* בכלי התקשורת ביוון מדווחים שגלאטסראיי הגיע לסיכום על החתמתו של סופוקליס שחורציאניטיס, הסנטר היווני ששיחק בשתי העונות האחרונות במכבי תל אביב. סופו, שסיים חוזה אצל הצהובים, שיחק בעבר בעיקר בליגה היוונית בקבוצות אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, אריס סלוניקי והיראקליס.

* שחקן נוסף של מכבי תל אביב בעונה שעברה, מרקיז היינס, חתם באלופת איטליה, ססארי, לעונה אחת. זו תהיה התחנה השלישית של היינס בארץ המגף, אחרי ניסיון קצר במילאנו ובסיינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully