וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: סטנלי ג'ונסון וג'סטיס ווינסלו הרשימו בבכורה

הרוקי של דטרויט, שנבחר שמיני בדראפט, הצטיין עם 24 ו-9 ריבאונדים, הסמול פורוורד של מיאמי, שנבחר עשירי, ניפק 14 נקודות, 5 ריבאונדים ואסיסט לסל הניצחון ב-70:71 על ברוקלין. קמינסקי (בחירה תשיעית) קלע 14

אימג'בנק GettyImages

ליגות הקיץ ב-NBA מספקות לרוב הצצה ראשונית לרוקיז הכי מסקרנים שמגיעים לליגה הטובה בעולם. כך גם ליגת הקיץ באורלנדו, שנפתחה שלשום. אחרי שמריו הזונייה מאורלנדו גנב את ההצגה ביום המשחקים הראשון עם שלשת ניצחון ב-74:75 של אורלנדו על הקליפרס, עוד שחקנים שנבחרו בלוטרי רשמו הופעות בכורה. מי שהצליח הפעם למשוך את מירב תשומת הלב היה ג'סטיס ווינסלו, שנבחר עשירי בדראפט על ידי מיאמי.

הפורוורד הכישרוני אמנם קלע באחוזים נמוכים (3 מ-10 מהשדה, 0 מ-5 משלוש), אבל הראה מעט מהורסטיליות שלו כשסיים עם שורה סטטיסטית של 14 נקודות, חמישה ריבאונדים, ארבעה אסיסטים וגם חמישה איבודים. ווינסלו סיפק אסיסט נהדר לטיילר ג'ונסון כשנותרו 0.4 שניות על השעון, ועזר לו לקלוע את סל הניצחון שקבע 70:71 להיט על ברוקלין. ריאן בוטרייט, בוגר מכללת קונטיקט שלא נבחר בדראפט, בלט אצל הנטס עם 23 נקודות.

גם סטנלי ג'ונסון, שנבחר שמיני על ידי דטרויט, נראה מצוין וסיפק 24 נקודות (10 מ-14 מהשדה) ותשעה ריבאונדים בניצחון של הפיסטונס 69:77 על הקליפרס. פרנק קמינסקי, שנבחר תשיעי על ידי שארלוט, עלה להופעה ראשונה במדי הבובקאטס וסיפק תצוגה נאה, עם 14 נקודות, שמונה ריבאונדים וגם שתי חסימות, אך קבוצתו הפסידה 79:75 לממפיס, בשורותיה בלט ראס סמית' עם 14 נקודות. טוני קרוקר, אקס הפועל חולון, הוסיף 11 לגריזליס.

סטנלי ג'ונסון, דטרויט פיסטונס. AP
יופי של בכורה. סטנלי ג'ונסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully