וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא קאיראט לכוכב האדום: "מוכן לשלם מיליון יורו על עידן ורד"

90 דקות וקבוצה חדשה? רגע אחרי שהקזחים הפתיעו בבלגרד וקלקלו לקשר הישראלי את הופעת הבכורה, נשיא המועדון הגיש לסרבים הצעה מפתה: "התלהבנו ממספר 11 שלכם, רוצים אותו אצלנו"

סיפור מוזר מאוד פורסם היום (ראשון) בסרביה, ובמרכזו עידן ורד. הקשר הישראלי ערך ביום חמישי את הופעת הבכורה שלו במדי הכוכב האדום בלגרד, אבל היה שותף להפסד ביתי מביך 2:0 מול קאיראט מקזחסטן במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית. למרות התוצאה המאכזבת, ורד היה מהיחידים בשורות הקבוצה המקומית שסיכנו את השער וכך הוא הרוויח לעצמו מעריצים חדשים. הנלהבים מכולם הגיעו דווקא מהקבוצה היריבה.

עידן ורד מוצג בכוכב האדום בלגרד. אתר רשמי
לא יימכר כל כך מהר. עידן ורד/אתר רשמי

על פי דיווחים בסרביה, נשיא קאיראט, שהחתים היום את אקס באיירן מינכן אנטולי טימושצ'וק והגיע למשחק בבלגרד במטוס פרטי, ניגש לאחר המשחק לאנשי הכוכב האדום בחדר האח"מים והדהים אותם. "התייעצתי עם המאמן שלי, אנחנו מאוד אוהבים את מספר 11 שלכם ורוצים אותו אצלנו", אמר הקזחי. "אנחנו מוכנים להציע יותר ממיליון יורו. בואו נסגור עסקה".

הכוכב האדום זקוקה לכסף, וזו יכולה להיות עבורה הזדמנות פז לעשות רווח נקי על שחקן אותו צירפה בהעברה חופשית והופיע עד כה פעם אחת בלבד. למרות זאת, הסרבים החליטו בשלב זה לדחות את ההצעה על ורד החתום לשנתיים, עם מסר לקזחים כי ישמחו לעשות איתם עסקים בעונה הבאה, בנוגע לשחקנים אחרים.

ויקי וקנין, הסוכנת של ורד, אמרה בתגובה: "נשיא הכוכב האדום התקשר לעדכן אותי לגבי ההצעה. מאוד מפרגן ומאוד מפתיע, בכל הקריירה שלי כסוכנת שחקנים לא קרה ששחקן חתם ואחרי יומיים הגיעה הצעה כזאת יפה עבורו ועבור המועדון. בשלב זה החליט המועדון להפסיק את המשא ומתן כי עידן נחוץ לקבוצה. לא יהיה נכון מבחינת המועדון למכור אותו בשלב זה. אני בטוחה שעידן יוכיח את עצמו וימשיך להתקדם בעתיד הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully