וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: ברקוביץ' מחכה לניקוי החובות, בחמישי רצף פגישות

5.7.2015 / 21:28

כדורגלן העבר עדיין לא קיבל לידיו את זכויות הניהול, שכן הובטח לו דף חלק וכרגע קיים גירעון של כמיליון שקלים, השייך לעמותה הישנה. הקבוצה החלה להתאמן, אך לא יכולה לצרף שחקנים

ברני ארדוב

בווידאו: איל ברקוביץ' במסיבת העיתונאים בה הודיע על הצטרפותו להפועל ראשון לציון

הפועל ראשון לציון עדיין לא עברה לידי איל ברקובץ'. ביום חמישי צפוי להתקיים מרתון פגישות בין ראש העירייה דב צור לבין העמותה הישנה בניהולו של איתן שלום וגם ברקוביץ' ורואה החשבון שלו. רצף הפגישות אמור לסיים את הפרשה וכל הצדדים ינסו להחליט כיצד העירייה עומדת בהסכם עם ברקוביץ' ומעבירה לידיו את העמותה ללא חובות. בהסכם העברת זכויות הניהול לברקוביץ', סוכם כי הוא מקבל דף חלק, אך על פי המצב הנוכחי, העמותה הקודמת תחת איתן שלום סובלת מגירעון של כמיליון שקלים.

איל ברקוביץ', הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
עדיין בהמתנה. איל ברקוביץ'/ברני ארדוב

המטרה כרגע היא לנקות את החובות של העמותה הנוכחית, בין אם על ידי סיוע של העירייה ובין אם על ידי כספים שהגיעו לעמותה, למשל ממכירתו של שלומי אזולאי לבית"ר ירושלים. אם זה לא יקרה, ברקוביץ' מתכוון להביא את העמותה שמנהלת את ענייניו בנשר להיות שזו שתנהל גם את ראשון לציון.

ברקוביץ' לא מוכן לקחת את הגירעון והמצב הנוכחי גורם לקיפאון במועדון ולא מאפשר להפועל ראשון לציון להחתים שחקנים. היום פתחה הקבוצה את אימוניה תחת המאמן החדש אופיר חיים, כאשר בין השחקנים שהתאמנו היו תום אלמדון, אבי סטרול, עמית אמזלג, עדן שרם, אופיר חמו ואלירן ג'ורג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully