וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: "וושינגטון בוחנת אפשרות לצרף את עומרי כספי"

בזמן שסקרמנטו נבנית מחדש ומתחזקת, התקשורת בוושינגטון טוענת שהפורוורד הישראלי מועמד לוויזארדס. ובינתיים בקינגס: הקיץ הפעיל נמשך, קוסטה קופוס חתם, דיבאץ מעורר סקרנות

עומרי כספי סקרמנטו קינגס. AP
מחכה להחלטה. כספי/AP

נמשך הקיץ המסקרן של סקרמנטו. אחרי ההחתמה של רייג'ון רונדו, הקינגס צירפו גם את קוסטה קופוס. על פי הדיווחים, קופוס חתם לארבע עונות, במהלכן ירוויח 33 מיליון דולר. הסנטר בן ה-26 רשם בעונה האחרונה במדי ממפיס ממוצעים של 5.2 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-0.8 חסימות למשחק, ונחשב לחוליה הגנתית משמעותית בקבוצה.

כעת בסקרמנטו תוהים כיצד ישתלב קופוס במערך, שכבר כולל שני סנטרים - דמרקוס קאזינס ו-ווילי קאולי סטיין (קנטאקי) שנבחר בדראפט. כמובן שגם נותרת השאלה האם עומרי כספי יישאר בסקרמנטו, כשעל פי ההערכות, הפורוורד הישראלי צפוי בסופו של דבר לסכם בקבוצה על חוזה חדש. עם זאת, על פי פרסומים בארה"ב, גם וושינגטון בוחנת אפשרות לצרף את כספי. התקשורת בוושינגטון מדווחת שהוויזארדס ממשיכים לבדוק אפשרות לצרף את דייויד ווסט, שמבוקש בסן אנטוניו ובקליבלנד, אבל יקוו להחתים מחדש את דרו גודן ולצרף עוד שחקן, כשכספי הוא אחת האפשרויות.

כאמור, הקינגס צירפו במהלך הפגרה לקו הקדמי את קופוס (סנטר), קאולי סטיין (סנטר, דראפט, קנטאקי), מרקו בלינלי (סמול פורוורד, סן אנטוניו), ולקו האחורי את רייג'ון רונדו (דאלאס) וג'יימס אנדרסון. במצבת הפורוורדים שוחררו דריק ווילאמס (לניקס), ג'ייסון תומפסון (לסיקסרס) וקארל לנדרי (לסיקסרס).

אין פלא שבתקשורת בסקרמנטו מתייחסים בסקרנות לתפקודו של הג'נרל מנג'ר החדש ולאדה דיבאץ', שמכניס עניין גדול לקבוצה, אבל גם מעלה תהיות לגבי הסגל הנבנה. "יהיו זיקוקים", נכתב ב"sacbee", "קאזינס, רודי גיי ורונדו ירצו את הכדור כל הזמן. אין את תומפסון, דריק ווילאימס, ואולי גם את עומרי כספי בסיבה כדי לשמור על חדר ההלבשה. מדברים על שינוי תרבות בחדר ההלבשה. אין ספק, הכישרון בקבוצה שודרג. כן, דיבאץ' עדיין מנסה לצרף סנטר או פאוור פורוורד. אבל האם הקינגס יהפכו לקבוצה טובה יותר? את זה נראה באוקטובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully