וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשדוד פותחת מול לוד, הפועל ירושלים-קטמון במחזור ה-15

היורדת מליגת העל תצא לדרך עם משחק לא פשוט, הפועל פתח תקוה תתחיל את העונה בבית נגד הפועל ירושלים. עוד במחזור הראשון (21/8): קטמון - מכבי הרצליה, אשקלון - בית"ר תל אביב רמלה

שחקני הפועל קטמון חוגגים. אדריאן הרבשטיין
הדרבי במחזור ה-15. שחקני קטמון/אדריאן הרבשטיין

במקביל להגרלת משחקי ליגת העל שנערכה היום (ראשון), התקיימה גם הגרלת משחקי הליגה הלאומית.

במחזור הפתיחה נקבע כי היורדת מליגת העל, מ.ס. אשדוד, תארח את בני לוד, שסיימה שלישית בלאומית בעונה שעברה ונאבקה על העלייה עד למחזור האחרון. היורדת השנייה, הפועל פתח תקוה, תיפתח את העונה גם היא בבית, מול הפועל ירושלים. העולה מליגה א' דרום, הפועל אשקלון, תארח את בית"ר תל אביב רמלה ואילו העולה השנייה, הפועל קטמון, תצא לדרך עם משחק בטדי נגד מכבי הרצליה. שאר משחקי המחזור הראשון: עירוני קרית גת - אחי נצרת, הפועל ראשון לציון - הפועל נצרת עילית, מכבי יבנה - הפועל עפולה, הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן.

במחזור התשיעי שתי היורדות, הפועל פתח תקוה ומ.ס. אשדוד, תפגשנה באצטדיון המושבה. את הסיבוב הראשון יינעל הדרבי המרתק של ירושלים, כאשר הפועל ירושלים תארח את הפועל קטמון. הגומלין ייערך במחזור הסיום של העונה הסדירה.

הליגה הלאומית תכלול גם העונה 16 קבוצות, תצא לדרך ב-21 באוגוסט ותכלול 30 מחזורים בעונה הסדירה ועוד שבעה מחזורי פלייאוף, לאחר שהקבוצות יתפצלו לפלייאוף עליון ופלייאוף תחתון. העונה הסדירה תסתיים ב-1 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully