וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע סיכם לעונה נוספת במכבי נתניה: "זה מועדון גדול"

4.7.2015 / 21:07

הקשר נפגש עם היו"ר דורון אוסידון ואמר לו שהוא מסכים לקיצוץ בשכרו: "אני גאה ללבוש את החולצה הצהובה גם בעונה הבאה". הקבוצה תתחיל להתאמן ביום שני, פירס צפוי לסרב לקיצוץ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דיא סבע סיכם הערב (שבת) את תנאיו לעונה נוספת במכבי נתניה. סבע הוא השחקן הראשון שהסכים לבקשתו של יו"ר המועדון דורון אוסידון מהשחקנים ביום חמישי לקצץ כ-20 אחוזים משכרם. שחקנים אחרים לא ממהרים לקצץ ומתכוונים לבקש פגישה אישית עם היו"ר. הקשר הברזילאי רומאריו פירס, שינחת בארץ ביום שלישי, צפוי לסרב לקיצוץ.

במהלך השיחה ביניהם, אמר סבע לאוסידון: "בעונה שעברה התחברתי בצורה נהדרת למועדון, עשיתי קפיצת מדרגה ביכולת שלי ואני מעריך מאוד את מכבי נתניה. אני מבין את המציאות של המועדון ולכן מוכן לבוא לקראתו".

אוסידון התרגש מאוד מדבריו של סבע ואמר לו: "אני מעריך מאוד אותך ואת חבריך השחקנים על הצורה בה התנהגתם בעונה שעברה. כל המדינה דיברה על המקצוענות בה שיחקתם על כר הדשא למרות המצב הכלכלי הקשה ששרר במועדון והעובדה שלא קיבלתם שכר במשך יותר מארבעה חודשים. מהרגע שהגעתי אני פועל ביחד עם ראש העיר ואנשיה על מנת שהבעיות הכלכליות שהיו בעונה שעברה לא יחזרו. אני מודה לך".

סבע אמר הערב: "העונה האחרונה במכבי נתניה עשתה לי רק טוב. זה ומועדון גדול עם מתקנים מפוארים וקהל חם ותומך. אני גאה ללבוש את החולצה הצהובה גם בעונה הבאה".

הקבוצה תחל את אימוניה ביום שני, כאשר במועדון מקווים לצרף השבוע את השוער ברק לוי ממכבי תל אביב, המגן ליאור לוי והקשר אלכסנדר דוידוב. כמו כן, מקווים בנתניה לקבל את שחר הירש בהשאלה ממכבי חיפה.

שחקן מכבי נתניה, דיא סבע. מגד גוזני
הראשון שהסכים לקצץ. סבע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully