וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "מצפה להתחיל לעבוד עם רפא בניטס"

כוכב ריאל מדריד התייחס לעתיד תחת המאמן החדש של הבלאנקוס: "מעולם לא שיתפתי איתו פעולה, אבל יש לו הרבה ניסיון". סרחיו ראמוס על השמועות סביבו: "אני לא במו"מ עם אף אחד"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
מחכה להתחיל בעבודה עם בניטס. רונאלדו/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו נמצא בלאס וגאס בחופשה, אבל גם כך הוא פינה מעט מזמנו כדי להעניק ריאיון. כוכב ריאל מדריד דיבר על עתידו בבלאנקוס, על העבודה שצפויה לו עם רפא בניטס ועל סרחיו ראמוס.

"מעולם לא עבדתי עם רפא בניטס", אמר רונאלדו על מאמנו החדש, שמחליף בתפקיד את קרלו אנצ'לוטי, "אבל הוא מאמן מנוסה מאוד ונראה מה יקרה, אבל אני רוצה לעבוד איתו. אני לא יודע אם נזכה בתארים, אני מקווה מאוד שכן ומצפה כבר לעבוד עם בניטס". כזכור, על פי הדיווחים רונאלדו לא אהב את הפרידה מאנצ'לוטי. כשנשאל CR7 על עתידו של סרחיו ראמוס בריאל, אמר רונאלדו: "אני לא יודע מה יהיה".

סרחיו ראמוס, שבספרד טוענים כי הוא עשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד, נשאל על עתידו על ידי עיתונאים, בעת שבילה בחתונה. לפני מספר ימים אמא של ראמוס אמרה שבנה רוצה להישאר בספרד, אבל כעת השחקן עצמו סירב להתייחס לשאלה, ורק הסכים לומר: "אני לא במו"מ עם אף אחד". כשנשאל האם הוא יישאר בריאל מדריד, הבלם הספרדי שמר על זכות השתיקה, כשעוד לפני כן אמר ש"הכול בסדר גמור". ב"אס" דיווחו היום שבריאל מדריד מתעקשים שאם מנצ'סטר יונייטד רוצה את ראמוס, היא מוכנה לשחררו אך ורק תמורת דויד דה חאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully