וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקוס רוחו: "אנחל די מריה ברמה של ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו"

מגן/בלם מנצ'סטר יונייטד וארגנטינה הגן על חברו לקבוצה ולנבחרת: "אנשים שוכחים שהוא שיחק רק שנה אחת באנגליה ולוקח זמן להתרגל לפרמיירליג, זו ליגה הרבה יותר פיזית מאשר הספרדית"

בווידאו: מנצ'סטר יונייטד מובכת מול אברטון

מגן/בלם מנצ'סטר יונייטד ונבחרת ארגנטינה מרקוס רוחו הגן על חברו לקבוצה ולנבחרת אנחל די מריה. רוחו דיבר על הקשר, שהגיע לאולד טראפורד תמורת 60 מיליון ליש"ט בקיץ שעבר ורשם עונה מאכזבת בתאטרון החלומות והשווה את השחקן בן ה-27 לכישרונות הגדולים ביותר בעולם.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, אנחל די מריה. GettyImages
"שוכחים שזו הייתה העונה הראשונה שלו באנגליה". די מריה/GettyImages

"אנשים שוכחים שבעונה החולפת די מריה הסתגל לליגה חדשה", אמר רוחו, "כולם ראו את הסכום הגדול ששולם עליו ולא חשבו על זה שהליגה האנגלית שונה לחלוטין מהספרדית, הרבה יותר פיזית. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם ויכול לעשות דברים כמו מסי ורונאלדו, זו הרמה שלו. אני בטוח שבעונה הקרובה הוא יעשה דברים מיוחדים מאוד".

רוחו דיבר גם על המנג'ר שלו ביונייטד לואי ואן חאל ואמר: "מהאימון הראשון הבנו שמדובר בווינר. יש לו דרישות גבוהות, הוא לא מחפש רק לשפר את הקבוצה, אלא גם לשפר אותך כשחקן, הוא הפך אותי לשחקן טוב יותר. דרישות גבוהות ובקשות רבות הן סימן לווינריות אמיתית, ובקרוב מנצ'סטר יונייטד תחזור לזכות בתארים. כשאנחנו מדברים איתו מחוץ לכדורגל, הוא איש מצחיק, תמיד מספר בדיחות, אבל כשזה מגיע לכדורגל, הוא רציני מאוד. הוא דורש הרבה כבוד מהשחקנים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully