וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנדרה ג'ורדן יחתום בדאלאס תמורת 80 מיליון דולר לארבע שנים

הסנטר של הקליפרס בחר בהצעה המפתה של המאבריקס ויחליף את טייסון צ'אנדלר. רובין לופז יקבל 54 מיליון דולר בארבע שנים בניקס, בלינלי עוזב את סן אנטוניו לטובת סקרמנטו

דיאנדרה ג'ורדן, לוס אנג'לס קליפרס. AP
נודד לטקסס. דיאנדרה ג'ורדן/AP

על פי דיווחים בארה"ב, דיאנדרה ג'ורדן, שחקנה של לוס אנג'לס קליפרס, יחתום בדאלאס שתעניק לו חוזה לארבע שנים, בהן הוא אמור להרוויח כ-80 מיליון דולר. הסנטר בן ה-26 (2.11 מ') לא התלהב מההצעה של היריבה העירונית הלייקרס ויתפוס אצל המאבריקס את מקומו של טייסון צ'אנדלר. הוא צפוי להכריז רשמית על הצטרפותו עוד הלילה.

רובין לופז שחקן פורטלנד. GettyImages
בכסף הזה, יכול לנשק כמה קמעות שרק ירצה. לופז בפוזה אופיינית/GettyImages

רובין לופז ידוע אולי בתור הלופז הפחות מוצלח, אבל עכשיו הוא מצטרף לאחיו בתפוח הגדול, מהעבר השני של האיסט ריבר, והוא הולך לעשות הרבה כסף.

על פי הדיווחים בארצות הברית, הסנטר השני לבית לופז ירוויח אצל הניקס כ-54 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות. בעונה החולפת הוא רשם 9.6 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק במדי פורטלנד, אך שיחק 59 משחקים בלבד לאחר ששבר את ידו בדצמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

וזה מה שרובין לופז יודע לעשות הכי טוב: לריב עם קמעות

בעסקה נוספת שנסגרה בשעות הבוקר בארצות הברית, מרקו בלינלי הגיע לסיכום עם סקרמנטו. האיטלקי עוזב את סן אנטוניו לאחר שנתיים, שהראשונה בהן הסתיימה באליפות, ועתיד להרוויח 19 מיליון דולר בשלוש שנים.

בגזרת למרקוס אולדריג', דיווחים בארצות הברית טוענים כי פט ריילי הציע לסחורה הלוהטת של הקיץ לחתום לשנה אחת בלבד ביעד החדש שלו, ולקבל אצלו חוזה גבוה במיאמי בשנה הבאה, עם עליית תקרת השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully