וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הודיעה על פרידה משלומי הרוש

אחרי ארבע שנים בסגול, כולל שנתיים אחרונות כקפטן, הגארד בן ה-27 נפרד מהקבוצה בה פרץ. הרוש: "באתי לקראתם ככל האפשר, יש הצעות אחרות". היו"ר איתן לנציאנו: "הבנו שצריך להיפרד"

שלומי הרוש הפועל חולון תקציר הפועל חולן - בני הרצליה. one
יחפש בית חדש. שלומי הרוש/one

הפועל חולון החליטה הערב (שישי) להיפרד באופן רשמי משחקנה בארבע השנים האחרונות והקפטן בשנתיים הקודמות, שלומי הרוש. במועדון הסבירו כי "לאחר מו"מ ממושך שהתחיל עוד בחלקה הראשון של העונה, הופסק וחודש עם סיומה של העונה, וכפועל יוצר מההחתמות האחרונות בסגל השחקנים הישראלי של הקבוצה, הוחלט על פרידה".

כזכור, חולון החתימה את אייל שולמן, גוני יזרעאל ובן רייס לקראת עונת 2015/16, ולמרות הרצון הראשוני להמשיך עם הגארד בן ה-27, הוחלט לוותר עליו. הרוש סיים את העונה האחרונה עם 9.3 נקודות בממוצע למשחק, 2.1 אסיסטים ו-3 ריבאונדים.

הרוש אמר: "היה מו"מ ממושך שבו באתי לקראת הקבוצה ככל האפשר. לצערי, לאחר שנים יפות החליטו בחולון שהשנה אני לא מתאים להם מקצועית ולא אמשיך בקבוצה. אני מודה לאוהדים ולהנהלה שהיו איתי בשנים האחרונות והפכו להיות חלק חשוב בחיי המקצועיים. חולון הפכה להיות בית שני שלי, היה לי חיבור מדהים עם הקהל ואנשי המועדון, ואני מקווה שבעתיד נשתף פעולה שוב. מספר קבוצות פנו אליי ובימים הקרובים אקבל החלטה על האתגר הבא שלי".

יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו: "שלומי היה חלק בלתי נפרד מהמועדון ולטעמי יישאר כזה. לאור ההחתמות האחרונות שביצענו, הבנו ששלומי לא יכול להיות מה שהוא צריך להיות עבור חולון ולכן בלב כבד אנחנו נאלצים להיפרד. כולי תקווה שהפרידה תהיה קצרה וששלומי יחזור ללבוש את המדים הסגולים במהרה. בשם המועדון והקהל אני רוצה להודות לשלומי על ארבע עונות נהדרות ולאחל לו המון בהצלחה, ואין לי ספק שמי שיזכה בשלומי יהנה ממנו גם כשחקן וגם כבן אדם. הדלת בחולון תמיד פתוחה עבורו ואולי אפילו מהר מהצפוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully