וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה סמפאולי: "נמשיך בגישה ההתקפית גם מול רביעיית הפלא"

מאמן צ'ילה לא מתכוון לשנות את הסגנון בגמר הקופה אמריקה מול ארגנטינה המאיימת (ש', 23:00, ספ' 5). די מריה: "רוצים להפוך לאגדות". מסי מחפש תואר ראשון, אחרי 16 שעות ללא שער שדה

גמר קופה אמריקהמחצית04/07/2015
צ'ילה
    0
      ארגנטינה
      צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצ

      דרום אמריקה תעצור את נשימתה ביום שבת (23:00, ספורט 5) כאשר צ'ילה המארחת וארגנטינה הפייבוריטית תפגשנה לגמר הקופה אמריקה. מסי וחבריו, שפתחו את הטורניר הזה בצליעה ולא הרשימו בשלב הבתים, מגיעים למשחק הזה אחרי ה-1:6 הענק על פראגוואי בחצי הגמר ואחרי משחק טוב מאוד מול קולומביה ברבע הגמר ומחפשים זכייה ראשונה בתואר מאז 1993. צ'ילה הזיעה יותר בחצי הגמר עד שהתגברה על פרו עם 1:2 דחוק, אך נראתה מצוין לאורך כל הטורניר ותרצה לרשום זכייה היסטורית ראשונה בטורניר שנערך על אדמתה בפעם השביעית.

      המספרים:

      * ב-38 מפגשים בין השתיים עד כה צ'ילה ניצחה רק פעם אחת, ארגנטינה ניצחה 29 פעמים ועוד שמונה מפגשים הסתיים בתיקו.

      * ארגנטינה הגיעה לגמר הקופה אמריקה בכל שש הפעמים שהטורניר נערך בצ'ילה וארבע פעמים זכתה.

      * ארגנטינה מחפשת זכייה 15 במפעל, מה שישווה אותה לאורוגוואי כשיאנית הזכיות. צ'ילה עדיין מחפשת זכייה ראשונה.

      * הפעם היחידה בה שתי הנבחרות נפגשו בעבר בגמר הטורניר הייתה ב-1955 בצ'ילה, אז למארחים היה מספיק כדי לזכות בתואר, אבל האלביסלסטה ניצחו 0:1 במשחק שזכור בעיקר בגלל הטרגדיה בה נהרגו שישה מאוהדי צ'ילה.

      * ליאונל מסי לא כבש שער ממהלך פתוח (לא פנדל או כדור חופשי) עבור ארגנטינה כבר יותר מ-16 שעות - 959 דקות משחק.

      sheen-shitof

      תוצאות מהיום ה-1

      הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

      בשיתוף נומייר פלוס

      התמונה שמרגיזה את צ'ילה: ארון התארים שלה לעומת ארגנטינה

      צ'ילה רוצה לעשות היסטוריה

      אחרי ההדחה הכואבת שלהם מהמונדיאל האחרון, בצ'ילה רוצים לעשות היסטוריה ולזכות לראשונה בתולדותיהם בקופה אמריקה. הצ'יליאנים, שמציגים נבחרת התקפית מאוד תחת שרביטו של סמפאולי, סיימו ארבע פעמיים כסגני האלופים כאשר הפעם האחרונה היתה ב-1987, אז הם הפסידו בגמר מול אורוגוואי. לחורחה סמפאולי המאמן הארגנטינאי של צ'ילה אין בעיות הרכב מלבד גונסאלו חרה, שבמשחק הזה יסיים להרצות את עונש ההשעייה שלו בעקבות התקרית עם קבאני מול אורוגוואי. אדוארגו ורגאס, החלוץ שכבש צמד בחצי הגמר יפתח בחוד ההתקפה כשמאחוריו אלכסיס סאנצ'ס, חורחה ואלדיביה וארתורו וידאל.

      במסיבת העיתונאים הרשמית הבהיר המאמן סמפאולי כי לא יזנח את סגנונו ההתקפי: "ההכנות שלנו זהות למשחקים הקודמים. כמובן שאנחנו מתחשבים בזהות היריבות, אבל השיטה שלנו לא תשתנה. ננסה לשלוט במשחק, הגמר הזה תלוי קודם כל במי שתשלוט בו. השיטה שלנו היא שהציבה אותנו במקום בו אנחנו נמצאים כרגע, בגמר, ואנחנו מתכוונים לדבוק בה. לארגנטינה יש את רביעיית הפלא מקדימה, הזהרנו את השחקנים, אבל יש לנו אמונה גדולה".

      שחקן נבחרת צ'ילה, אדוארדו ורגאס, חוגג. רויטרס
      כמה שהם רעבים לתואר. ורגאס חוגג עם החברים/רויטרס

      מסי נואש לזכות בתואר ראשון עם ארגנטינה

      בזמן שצ'ילה מחפשת תואר היסטורי, ארגנטינה החזקה מנוסה מאוד במעמדי הגמר ותנסה לזכות שוב בתואר בו לא זכתה מאז 1993 באקוואדור. סגנית אלופת העולם מגיעה למשחק בכושר האולטימטיבי אחרי הצגה גדולה בחצי הגמר עם 1:6 מוחץ על פראגוואי. האלביסלסטה יכולים להיות מעודדים לא רק בגלל הכושר בו הם נמצאים, אלא גם בגלל המאזן שלהם בטורנירים שנערכו בצ'ילה. ארגנטינה הגיעה לגמר בכל שש הטורנירים האחרונים שנערכו במדינה המארחת וארבע פעמים הם גם זכו בתואר.

      ליאונל מסי, הכוכב הכי גדול בעולם, ינסה להוריד קוף גדול מהגב ולזכות לראשונה בתואר עם הנבחרת שלו, אחרי שהיה קרוב מאוד לעשות את זה בקיץ הקודם, אך הפסיד עם ארגנטינה בגמר המונדיאל מול גרמניה. חרארדו מרטינו יקווה לקבל בחזרה את אסקיאל גאראי, הבלם שסבל מווירוס בבטנו ולא שיחק בחצי הגמר. אם גאראי לא יוכל לשחק מרטין דמיצ'ליס יתופקד שוב במקומו במרכז ההגנה לצידו של אוטמנדי, כאשר את החולייה הקדמית ימשיכו להרכיב ליאונל מסי, סרחיו אגוארו ואנחל די מריה.

      אנחל די מריה אמר לקראת המשחק: "זה נהדר להגיע לגמר של הטורניר הזה אבל אנחנו חייבים לעבור קשה כדי להשיג את המטרה שלנו. אנחנו רוצים לנצח בגמר ולהפוך לאגדות, מקווה שנצליח לעשות את זה". על היכולת האישית שלו בטורניר אמר: "בהתקפה דברים לא עבדו בשבילי, אבל עכשיו אחרי שהבקעתי, אני שמח ורגוע יותר".

      ליאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה במשחק קופה אמריקה נגד ג'מייקה. רויטרס
      16 שעות ללא שער. ליאונל מסי/רויטרס

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully