וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו: "גמר המונדיאל ממשיך להציק לי. יש לי חוב"

כוכב נבחרת ארגנטינה מקווה לחגוג תואר בשבת מול צ'ילה: "תמיד יהיה לנו טעם מר בפה מהגמר מול גרמניה". על מסי: "כל עוד הנבחרת מנצחת, הוא רגוע". גאראי עדיין בספק, דמיצ'ליס בכוננות

סרחיו אגוארו, נבחרת ארגנטינה. AP
"כולם שומרים את מסי עם שניים או שלושה שחקני הגנה". אגוארו/AP

יממה לפני גמר הקופה אמריקה, בנבחרת ארגנטינה מרגישים שאפשר לעשות את זה. סרחיו אגוארו נרגש לקראת המשחק המסקרן נגד צ'ילה המארחת, ומקווה שניתן יהיה להחזיר על החוב מהמונדיאל הקודם שהתפספס. "אני כל הזמן אמרתי לגבי גביע העולם שלא הגעתי במצב הכי טוב, וזה ממשיך להציק לי. עכשיו אני מרגיש יותר טוב, הגעתי במצב יותר טוב וזה חוב שאני אנסה להחזיר בקופה. תמיד יהיה לנו טעם מר בפה מהגמר עם גרמניה, אבל לזכות בקופה יעניק לנו שמחה רבה".

על העובדה שליאונל מסי לא מככב בטורניר מבחינת שערים ומצא את השער רק פעם אחת, אמר כוכבה של מנצ'סטר סיטי: "הוא רגוע. אם הנבחרת מנצחת, הוא בסדר. מה שקורה זה שכולם שומרים אותו עם שניים או שלושה שחקני הגנה, וזה משאיר את שאר השחקנים חופשיים. תמיד טוב שיש לך את ליאו והשער יגיע".

לקראת הגמר, בארגנטינה עדיין דואגים לגבי מצבו של אזקיאל גאראי שנותר בספק מכיוון שהוא סובל מווירוס בבטנו. הבלם שפספס את ה-1:6 נגד פראגוואי, לא התאמן ביום רביעי, וביום חמישי הוא ערך אימון נפרד משאר הנבחרת. אם הוא לא יהיה כשיר, מי שיפתח בהרכב יהיה מרטין דמיצ'ליס ממנצ'סטר סיטי ויצוות לצידו של ניקולס אוטמנדי בלב ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully