וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "זה לא הסוף, החיים ממשיכים וכך גם הקריירה שלי"

השור ממאיורקה סיכם את ההדחה הסנסציות בסיבוב השני של ווימבלדון: "אני צריך לעבוד קשה מתמיד כדי לשנות את המצב". מקנרו והנמן לא מבינים את חוסר הביטחון שלו. דסטין בראון בעננים

טניסאי גרמני דסטין בראון. GettyImages
הישג ענק. בראון/GettyImages

טורניר ווימבלדון סיפק הערב (חמישי) את הסנסציה הגדולה הראשונה שלו, כשהמדורג 102 בעולם דסטין בראון הדיח את רפאל נדאל כבר בסיבוב השני עם 5:7, 6:3, 4:6, 4:6 מדהים. זו הפעם השלישית בקריירה של השור ממאיורקה בה הוא עף בסיבוב השני של ווימבלדון. זה קרה לו ב-2005 ושוב ב-2012. ב-2013 נדאל הודח כבר בסיבוב הראשון ובשנה שעברה עף בשמינית הגמר.

"זה לא הסוף עבורי", אמר נדאל בסיום. "זה רגע עצוב, אבל החיים ממשיכים וכך גם הקריירה שלי. אני צריך להמשיך לעבוד קשה מתמיד כדי לשנות את המצב הנוכחי. אני מפסיד טוב, כשאני לא טוב אז אני תמיד מקבל את זה. אל תשכחו שהגעתי לחמישה גמרים בווימבלדון, ואני לא יודע כמה עוד שחקנים עשו את זה".

פרשן BBC טים הנמן סיכם: "אני חושב שפדרר או מארי היו מנצחים את בראון. הביטחון הוא סך כל המחשבות שלך. מדהים אותי כמה שביר הביטחון של רפא כרגע. הוא דיבר על כך שהוא נהיה מתוח במשחקים, וזה לא ייאמן. הוא חייב למצוא לזה פיתרון כי הוא עדיין צעיר".

ג'ון מקנרו הוסיף: "רפא הודה באופן פומבי שיש לו בעיות עם הביטחון העצמי, ואולי זה עודד שחקנים אחרים. יכול להיות שזו לא היתה דרך הפעולה הטובה ביותר עבורו, אבל אני עדיין חושב שינצח עוד כמה גרנד סלאמים. יכול להיות שהוא צריך דם חדש בצוות האימון שלו".

ומה לגבי המנצח? ב-BBC מיהרו לציין כי רוב השחקנים שניצחו את נדאל בסיבובים הראשונים של גרנד סלאמים בשנים האחרונות רשמו זינוק בדירוג: לוקאש רוסול קפץ מהמקום ה-100 (כניצח את הספרדי ב-2012) עד ה-41, סטיב דארסי (שניצח ב-2013) עלה למקום ה-80, וניק קיריוס (שניצח ב-2014) זינק מהמקום ה-144 ל-29. מעניין יהיה לראות מה יהיה גורלו של הגרמני הנפלא.

"ההתחלה הטובה שלי מאוד עזרה לי", אמר בראון. "לא רציתי להיכנס למהלכים ארוכים. המשחקון האחרון היה לא ייאמן, כל הזמן אמרתי לעצמי - דסטין, תתרכז, ואפילו אם תפסיד אף אחד לא יגיע עליך משהו רע - הכל כדי לעבור את זה".

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
לא מוותר. נדאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully