וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דגן יבזורי חתם לשלוש שנים

2.7.2015 / 20:19

גארד מכבי חיפה העדיף את הצהובים על פני ירושלים, חיפה והפועל ת"א וירוויח כמיליון דולר. גודס: "יוסיף קליעה ל-3 ואופי". סלוטר, האנטר ומקלין מועמדים, גם אוחיון חתם לשלוש שנים

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

צפו בביצועיו של אמבקווה, הרכש החדש של הצהובים

אחרי שהיה מבוקש על ידי כל קבוצות הצמרת בישראל, דגן יבזורי חתם הערב (חמישי) לשלוש שנים במכבי תל אביב. הקלעי המחונן העדיף את הצהובים על פני הפועל ירושלים, שניהלה עימו משא ומתן אינטנסיבי, הפועל תל אביב ומכבי חיפה, וירוויח כמיליון דולר במהלך התקופה. "כבוד גדול להצטרף למכבי תל אביב, המועדון מספר 1. לא יכול לחכות כבר למשחק הראשון", אמר הגארד לאחר החתימה.

"השנה אנחנו רוצים להביא את הישראלים הכי טובים, ודגן בהחלט שייך לחבורה הזאת", אמר גיא גודס. "המטרה שלנו להיות הכי טובים שאפשר כדי שנוכל להתמודד בכל הכוח בכל המסגרות. דגן יוסיף לנו קליעה מצויינת מהשלוש והרבה אופי. ברוך הבא למכבי".

יבזורי (29, 1.93 מ') החל את הקרירה במכבי קרית ביאליק ועבר בהפועל עפולה, הפועל יקנעם/מגידו וגלבוע/עפולה, וביסס את מעמדו כקלעי טוב מאוד בליגות הנמוכות. ב-2009 חתם בהפועל גלבוע/גליל והחל לפרוץ קדימה, וב-2013 חתם במכבי חיפה. את העונה החולפת סיים עם 12.2 נקודות בממוצע למשחק כשהוא קולע ב-35.4 אחוז מחוץ לקשת. הוא הוסיף 3 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים בממוצע. זו הייתה עונת השיא שלו בליגת העל מבחינת כל הממוצעים הללו.

קיץ חם: הפועל ירושלים ומכבי תל אביב ייאבקו על דגן יבזורי

בחודש שעבר פרסמנו: הנהלת מכבי תל אביב נפגשה עם דגן יבזורי, תציע חוזה ארוך טווח

בעקבות המהלכים האחרונים: ג'ייק כהן ישוחרר ממכבי תל אביב?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. יבזורי חותם על החוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר היום (חמישי) החתימה מכבי תל אביב את טרבור אמבקווה באופן רשמי, וכעת מתברר שהצהובים ממשיכים לעבוד על מנת להשלים את הקו הקדמי. לוואלה ספורט נודע כי שני מועמדים לחזק את הסגל של גיא גודס בעונה הבאה הם מרכוס סלוטר ואות'לו האנטר.

סלוטר (30, 2.03 מ'), שהיה מועמד למכבי תל אביב בשלהי העונה שעברה ונחשב לשחקן מוערך מאוד על ידי גיא גודס, אולם ההנהלה בחרה בסופו של דבר בג'ו אלכנסדר. האמריקאי שנחשב לשחקן הגנה מצוין החל את הקריירה האירופית שלו בקרשיאקה ב-2006 ולאחר מכן בילה מספר חודשים בהפועל ירושלים, לפני ששוחרר בשל בעיות משמעת והחל לנדוד ברחבי אירופה. מ-2012 הוא נמנה על הסגל של ריאל מדריד, בשורותיה שיחק בעיקר כשחקן מחליף. אשתקד שיחק בממוצע 12 דקות לערב והעמיד ממוצעים של 3 נקודות ו-2 ריבאונדים למשחק. במשחק גמר היורוליג קיבל 16 דקות והשיב עם 2 נקודות ו-4 ריבאונדים.

האנטר (29, 2.03 מ') היה מועמד להפועל ירושלים ב-2013, אך בסופו של דבר לא הגיע. מדובר בשחקן פנים בוגר מכללת אוהיו סטייט, שלא הירבה לקבל דקות משחק מ-2008 ועד 2010 ב-NBA, במדי אטלנטה. לאחר מכן החל את הקריירה האירופית שלו, כשעבר באיליאסקוס, ססארי, שנדונג ליונס, מאריופול, ויאדוליד וסיינה. אשתקד סייע לאולימפיאקוס להגיע לגמר היורוליג, כשהעמיד ממוצעים של 8.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק ב-19 דקות בממוצע.

מועמד נוסף אותו בוחנים הצהובים הוא ג'מאל מקלין מאלבה ברלין, שנחשב לאופציה זולה יותר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ריאל מדריד מרכוס סלוטר חוגג. GettyImages
הפעם כן יגיע ליד אליהו? סלוטר/GettyImages

הצהובים הודיעו אחר הצהריים על חתימתו של יוגב אוחיון על חוזה חדש. רכז נבחרת ישראל סגר לשלוש שנים נוספות, ואמר: "אני נרגש וגאה להמשיך במועדון, מכבי זה הבית שלי ולכאן אני שייך. בונים עכשיו קבוצה חזקה מאוד ואנחנו מחויבים להחזיר את האליפות הביתה, ולהציג לקהל הנאמן כדורסל יפה וטוב".

גיא גודס הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שיוגב ממשיך לטווח ארוך במכבי. האופי ומוסר העבודה שהוא מביא איתו לכל אימון ולכל משחק ראויים להערכה. יוגב הוא לא רק כשרוני, אלא גם סמל של עבודה קשה, קשיחות ואופי מצוין, והיה חשוב מאוד להמשיך לצעוד איתו יד ביד".

אוחיון הצטרף למכבי תל אביב בעונת 2011/12 ורשם עד כה ארבע עונות במדים הצהובים. הרכז זכה בארבע גביעי מדינה, שתי אליפויות, אליפות האדריאטית ובאליפות אירופה ב-2014. בעונה האחרונה כיהן כקפטן במקום גיא פניני הפצוע ושיחק 30 דקות בממוצע למשחק. אוחיון סיים במקום השלישי בטבלת המוסרים המצטיינים בליגת העל עם 5.9 אסיסטים, וביורוליג העמיד ממוצעים של 5.5 נקודות, 3.8 אסיסטים, 3.1 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות.

שחקן מכבי תל אביב, יוגב אוחיון, מול שחקן הפועל אילת, עמית שמחון. ברני ארדוב
הסמל החדש? אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully