וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי תל אביב נפגשה עם דגן יבזורי, תציע חוזה ארוך טווח

7.6.2015 / 17:45

הצהובים, שסימנו את שחקן מכבי חיפה, נפגשו עימו במטרה לקדם את המו"מ, עשוי להרוויח 250 אלף דולר בעונה. מגעים החלו גם עם רוצ'סטי: "סבירות גבוהה שיחתום". דווין סמית' יחמיץ גם את גמר הפלייאוף? "אין כוונה לסכן אותו"

one

הנהלת מכבי תל אביב נפגשה היום (ראשון) עם גארד מכבי חיפה דגן יבזורי. הצהובים מעוניינים בשחקן הירוקים כבר זמן מה והיום נפגשו איתו לראשונה במטרה לנסות ולקדם את המו"מ ביניהם. הקבוצה תציע לשחקן חוזה ארוך טווח במהלכו יקבל 250 אלף דולר בעונה.

יבזורי בן ה- 29 סיים העונה חוזה במכבי חיפה. השחקן העמיד העונה בחיפה ממוצעים של 12.2 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק. משחק השיא שלו העונה היה נגד הפועל ירושלים, אז הפציץ 36 נקודות בארנה והוביל את מכבי חיפה לניצחון 88:90. בסדרת הפלייאוף מול הפועל אילת, העמיד יבזורי ממוצעים של 13.6 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק, יש לציין כי גם הפועל ירושלים מביעה עניין בדגן יבזורי.

גם עם טיילור רוצ'סטי ישנם מגעים, כשבמכבי תל אביב מודים כי "ישנה סבירות גבוהה" כי השחקן יחתום בשורות הצהובים. לפני מספר שבועות אף דווח באירופה כי השחקן סיכם עם הקבוצה, כשעל פי הדיווח, כל תנאיו של השחקן כבר סוכמו עם הצהובים ונותרה רק החתימה הרשמית. רוצ'סטי הציג עונה נהדרת במדי ניז'ני נובגורוד וסיים את היורוליג כמלך הסלים של המפעל עם 18.9 נקודות למשחק.

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. אדריאן הרבשטיין
בדרך למכבי תל אביב? דגן יבזורי/אדריאן הרבשטיין

ללא דווין סמית' הפצוע, מכבי תל אביב תתמודד הערב (21:00, ערוץ 1) מול הפועל אילת במשחק השני בחצי גמר הפלייאוף. הפורוורד עובר טיפולים ובקבוצה עושים מאמצים כדי להכשירו לגמר, אם יעפילו לשם. עם זאת, בקבוצה מדגישים כי אם סמית' לא יחלים מהפציעה "אין בקבוצה כוונה לסכן אותו, למרות חשיבותו הרבה".

מי ששב לסגל לקראת המשחק הערב הוא מרקיז היינס, בעוד שג'ו אלכסנדר לא נרשם למשחק.

בריאן רנדל אמר לוואלה ספורט לקראת המשחק: "לא יהיה פשוט במגרש הביתי של אילת, כולם מבינים את זה. נצטרך לשחק טוב יותר מהמשחק הקודם במשחק הערב כי נהיה בסביבה עוינת. הם יגיעו חדורי מוטיבציה אחרי ההפסד הקודם. כולם מבינים את זה. ניצחנו במשחק הקודם, זה לא הלך קל אבל זה גם לא אמור להיות קל. אילת היא קבוצה מאוד כישרונית והם קלעו הרבה מאוד מהשלוש, מה שננסה לתקן במפגש השני".

על פציעתו של סמית' אמר רנדל: "דווין הוא אחד השחקנים הטובים לא רק במכבי אלא גם באירופה, קשה יהיה בלעדיו וכולם מאחלים לו שיחלים כמה שיותר מהר".

עדכון ראשון: 13:14

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן ניז'ני נובגורוד טיילור רוצ'סטי מול שחקן מילאנו דניאל האקט. Gregory Sokolov, GettyImages
יגיע? טיילר רוצ'סטי/GettyImages, Gregory Sokolov

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully