וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מימשה את האופציה על ברייסי רייט, לא ברור אם יישאר

2.7.2015 / 18:40

האלופה הודיעה לאמריקאי כי תמשיך את ההתקשרות עימו, אך תכתובות שהועברו במהלך העונה לגבי שחרורו ורצונו לשחק ביורוליג משאירים את החזית פתוחה. האדומים ינסו לצרף את כדיר

צילום וידאו: מור שאולי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפועל ירושלים מימשה היום (חמישי) את האופציה על ברייסי רייט, אך עדיין לא ברור האם הגארד האמריקאי יישאר במועדון. האלופה היתה צריכה להודיע לרייט האם היא ממשיכה איתו את ההתקשרות היום או לשלם לו פיצוי, אולם מדובר במקרה סבוך.

מערכת היחסים בין ירושלים והשחקן ידעה לא מעט עליות ומורדות העונה. במהלכה, הועברה תכתובת בין הצדדים לגבי שחרורו של רייט מהקבוצה והושגו הבנות כי שני הצדדים יוכלו להשתחרר מהחוזה אם ירצו, כך שלמרות מימוש האופציה, שוב דבר עדיין לא סגור. רייט עצמו ממשיך להגיד למקורוביו כי לא בטוח שימשיך וכי הוא מעוניין מאוד לשחק בקבוצת יורוליג.

רייט (31), המצטיין של סדרת הגמר, הגיע להפועל ירושלים באמצע העונה שעברה והפך לכוח אש התקפי. אלא שלאורך העונה וחצי בה שיחק במדים האדומים הביעו לא פעם את חוסר שביעות רצונו ממעמדו כשחקן ספסל, ובינו ובין הצוות המקצועי והניהולי נרשמו חילוקי דעות. אשתקד העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה, ו-11.7, 3.3 ו-2.6 בפלייאוף.

בעקבות החלטתו של דגן יבזורי לחתום בסופו של דבר במכבי תל אביב, ינסו בירושלים לצרף את אלישי כדיר. גם כאן, אגב, ייתכן מאבק עם הצהובים.

החלטה סופית לא התקבלה בנוגע לדרווין קיצ'ן, שמחזיק בחוזה לשלוש שנים אך באלופה יחליטו לגביו רק אחרי שיעקבו אחר מצבו הרפואי וקצב החלמתו. בירושלים חפצים בהשארתו של דיון תומפסון, אך זה בוחן מספר הצעות מהיורוליג. ג'וזף ג'ונס צפוי לעזוב.

בחודש מרץ אמר גורם במועדון: "שחרורו של ברייסי רייט על הפרק"

ברייסי רייט הפועל ירושלים מול אפיק ניסים. ברני ארדוב
יישאר או לא? לא ברור. רייט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully