וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ברייסי רייט הושעה ממשחק אחד, וזה כנראה לא הסוף

4.3.2015 / 21:14

הגארד לא התייצב לפעילות קהילתית בבית החולים שערי צדק והושעה מהמשחק מול הפועל אילת. במועדון זועמים, גם משום שזו לא התקרית הראשונה בה היה מעורב. גורם: "גם שחרורו על הפרק"

one

זעם רב בהפועל ירושלים על גארד הקבוצה ברייסי רייט. השחקן לא התייצב היום (רביעי) לביקור של האדומים בבית החולים שערי צדק בירושלים והושעה מכל פעילות עד לאחר המשחק מול הפועל אילת, שייערך ביום ראשון הקרוב. המועדון מהבירה הודיע על ההשעייה כשבנוסף נמסר כי גם יינקטו נגד רייט צעדים משמעתיים נוספים. מירושלים נמסר כי המועדון רואה בפעילות הקהילתית חשיבות עליונה. יצוין כי רייט שיחק אתמול במשחק האולסטאר הישראלי, אך למרות זאת היום הוא לא נכח בפעילות הקהילתית של המועדון.

בשיחה עם וואלה ספורט, מספרים בהפועל ירושלים שזו לא התקרית הראשונה בה ברייסי רייט היה מעורב. על פי גורמים בקבוצה, גם בשבוע שעבר נערכה פעילות קבוצתית למען הקהילה בגוש עציון, אולם רייט בחר שלא להשתתף בארוחה הקבוצתית אחרי האירוע, מה שגרם לראשי הפועל ירושים לנזוף בשחקן ולהזהירו. בירושלים מביהירים כי הם רואים את התנהלותו בחומרה רבה, וכרגע עונש ההשעייה הוא ראשוני, וכל האפשרויות נשקלות - "גם שחרור השחקן", כהגדרתם.

לרייט יש חוזה עם הפועל ירושלים לשלוש שנים, אולם התקריות האחרונות עימו, והעובדה כי אינו מסתדר היטב עם הרוטציה ועם יותם הלפרין, שצפוי להמשיך בקבוצה, לא מבטיחות את הישארותו. לא מן הנמנע כי הגארד ישוחרר כבר העונה, ואם יסיימה באדום, הסיכויים שיישאר לעונה נוספת קלושים. בו בזמן בהנהלה קיימת חילוקי דעות בנושא, וגורם בכיר הבהיר כי "ברייסי הוא אחד השחקנים הכי טובים ויציבים בקבוצה. הוא לא ישוחרר".

רייט (30, 1.91 מ') כבר הביע העונה לא מעט תסכול על כך שהוא נאלץ לעלות מהספסל של דני פרנקו ולא לפתוח בחמישייה. מתוך 20 משחקי ליגה העונה פתח חמש פעמים בלבד בחמישייה, ולמרות זאת הוא הקלע המוביל של האדומים העונה עם 14.2 נקודות לערב (50.8 אחוז ל-2, 36 אחוז ל-3, 92.1 אחוז מהעונשין), בצירוף 3.1 ריבאונדים ב-26.8 דקות בממוצע למשחק.

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בירושלים כועסים עליו מאוד. רייט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully