וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בן רייכרט נגרע מסגל הקבוצה באתר הרשמי, ואז הוחזר

2.7.2015 / 20:20

האלופה ריעננה את האתר ובעוד ששון גולדברג שחזר מהשאלה מופיע וכמוהו גם דן איינבינדר וגאל מרגוליס שלא יצאו למחנה האימונים גם הם בפנים, הקשר שמעוניין לעזוב נותר מחוץ לתמונות, לפני שתמונתו צורפה

קובי אליהו

האם במכבי תל אביב ויתרו סופית על האפשרות להשאיר את בן רייכרט אצלם? האלופה ביצעה היום (חמישי) ריענון של סגל השחקנים ותמונותיהם באתר הרשמי שלה ורייכרט לא מופיע שם. מי שכן מופיע לעומת זאת, הם שון גולדברג, שכמו רייכרט, חזר גם הוא מהשאלה אצל הפועל תל אביב, כך שזו אינה הסיבה להיעדרות של רייכרט. בנוסף, דן איינבינדר וגאל מרגוליס, שלא יצאו למחנה האימונים ואינם נמצאים בתכנית של סלבישה יוקאנוביץ', מופיעים גם הם בתוך הסגל. רייכרט כאמור, לא שם ואולי זה הסימן הבולט ביותר עד כה לכך שהצהובים הרימו ידיים סופית לגביו לאחר שיצר קשר וביקש לעזוב.

במכבי תל אביב טענו כי מדובר בטעות ואכן, בהמשך הערב ולאחר פניית וואלה ספורט בנושא, הוחזרה תמונתו של רייכרט לאתר, אולם הוא אינו מצולם עם המדים החדשים (יש לציין שגם נוסא איגייבור לא מצולם במדים החדשים, אך רק שניהם). בשלב השלישי, שונתה גם התמונה ורייכרט הוצג במדים החדשים של הקבוצה.

זו התמונה הראשונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וזו התמונה אחרי התיקון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

והנה הסיבוב השלישי

דף הסגל לאחר התיקון השני. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
דף הסגל לאחר התיקון השני/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב יכריעו בשבוע הבא אם להשאיל את ברק לוי וגאל מרגוליס למכבי נתניה ללא תמורה. במכבי נהגו בשנתיים האחרונות להשאיל את מרבית שחקניהם בחינם, אולם הקיץ חוקי המשחק השתנו מכיוון שאסור לכפות על הקבוצות אליהן מושאלים השחקנים, לא לשתפם במשחקים מול מכבי תל אביב.

סוכן השחקנים, אבי נמני, המייצג את שוער המשנה של הצהובים ואת שחקן הכנף, העביר לקבוצה את המסר לפיו מכבי נתניה רוצה את שניהם אבל לא תוכל לעמוד בדמי ההשאלה שלהם מאחר שהחוזים שלהם די גבוהים ומסתכמים בלמעלה מ-100 אלף דולר נטו לכל אחד. גם אם מכבי תל אביב תאשר בשבוע הבא את השאלת השניים בחינם, קרוב לוודאי שנתניה תרצה גם ששניהם יקזזו קצת מחוזיהם.

במכבי תל אביב לא מצליחים להגיע להבנות עם מונאס דאבור וגם לא עם קבוצתו גראסהופרס כך שבשלב הזה העסקה די תקועה. בתוך כך ממשיכים במכבי לפזול גם לטוטו תמוז אותו רצה ג'ורדי קרויף בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully