וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 2.7: הפועל חיפה וקרית שמונה בטרייד

עאהד עזאם מתקרב לקבוצת נעוריו כחלק מעסקת רועי שוקרני. הפועל חיפה תפגוש במחנה את אטאלנטה מהסרייה A, איתמר ניצן מתקרב למכבי פתח תקוה. עדכונים שוטפים לאורך היום

17:00: הפועל חיפה תשחק גם מול אטאלנטה

הפועל חיפה תקיים במסגרת מחנה האימונים באיטליה משחק אימון נוסף מול אטאלנטה מהסרייה A. משחק זה מצטרף למשחק מול פאלרמו, אף היא מהליגה האיטלקית העליונה. משחק שלישי יתקיים מול לומזאנה מהליגה השלישית.

13:45: רכש למכבי הרצליה

לירון אלימלך, החלוץ בן ה-25 שפתח את העונה שעברה בעירוני קרית שמונה ועבר לעירוני טבריה בשורותיה כבש 9 שערי ליגה, חתם לעונה אחת במכבי הרצליה מהליגה הלאומית

13:00: גל מאיו חתם בהפועל פתח תקוה

היורדת ללאומית ממשיכה לגבש את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה והיום הקבוצה של מנחם קורצקי החתימה לשנתיים את בלמה של עירוני קרית שמונה. מאיו מצטרף לבן מלכה שחתם אתמול ולאורי פסו שימשיך במועדון עונה שלישית.

11:15: הפועל חיפה וקרית שמונה סיכמו על טרייד

הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה הגיעו היום (חמישי) לסיכום על מתווה של עסקת חליפין שבמסגרתה יעבור עאהד עזאם לחיפה בתמורה לוויתור על דמי ההשבחה על רועי שוקרני וסכום כסף נוסף. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, הצדדים הביעו עניין בעסקת חליפין כשעל הפרק עמד תחילה דני עמוס, לאחר מכן עאהד עזאם ואיתמר ניצן, ובסופו של דבר איזי שרצקי ויואב כץ סגרו על המתווה שיכלול את הגעתו של עזאם לקרית חיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

11:10: בן שהר משהה החלטתו לגבי מכבי חיפה

החלוץ בן שהר הבהיר לראשי מכבי חיפה כי עד השבוע הבא הוא יחליט סופית האם לחזור לישראל. כזכור, לפני שבועיים הבהיר שהר כי במהלך השבועיים הבאים הוא יחליט האם יחזור לישראל, אולם כעת ביקש החלוץ ארכה נוספת בגלל הצעות שממתינות לו מעבר לים. כפי שפרסמנו אתמול, הסיכויים ששהר ישחק במכבי חיפה אם יחזור לישראל הם טובים, והחלוץ לא רואה קשר בין השיחה הראשונית שנערכה עם המועדון, בה התגלעו פערים בשיחה כללית שערך עימו הבעלים יעקב שחר, לבין המשך המגעים עימו. על מועמדותו של השחקן והפנייה הרשמית אליו פורסם בוואלה ספורט.

איתמר ניצן מתקרב למכבי פתח תקוה

עסקת שאילת השוער איתמר ניצן למכבי פתח תקוה תקבל חותמת סופית כבר בשבוע הבא, והסיכום עם עירוני קרית שמונה על המתווה שלה עשוי להתרחש עוד השבוע. אתמול (רביעי) חלה התקדמות משמעותית במגעים בין השוער לבין איזי שרצקי. במכבי פתח תקוה היו רוצים להחתים את השוער על חוזה ארוך טווח, אבל כל עוד שרצקי מתעקש ניצן לא יוכל לעבור למכבי פתח תקוה בתנאים הללו. הקבוצה תשלם כ-150 אלף שקל תמורת השאילה, כשהשוער עצמו אמור להרוויח כ-30 אלף שקל לחודש.

10:20: שלומי דורה ודורון אוסידון יפגשו לראשונה את השחקנים

שחקני מכבי נתניה יתכנסו אחר הצהריים (חמישי) במתקן האימונים של הקבוצה ויפגשו לראשונה את יושב הראש החדש של המועדון, דורון אוסידון, ואת המאמן הטרי, שלומי דורה. במהלך הפגישה תיערך שיחה עם השחקנים, במהלכה יבהיר אוסידון כיצד מכבי נתניה תשלם להם את כל החובות מהעונה החולפת. מדובר בשתי משכורות חודשיות ונקודות ליגה למי שיש מאז חודש ינואר, וכן חלק ממענקי העלייה מלפני שנה. מדובר בסכום כולל המסתכם בכ-3.5 מיליון שקלים, והשחקנים מצפים לקבל את החובות עוד בטרם תחל העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully