וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה סיכמו את טרייד שוקרני-עזאם

2.7.2015 / 11:15

עזאם מתקרב לחזרה לקבוצת נעוריו אחרי ששרצקי וכץ הגיעו להסכמות על מתווה העסקה, שעדיין מותנה בהסכמות בין כץ לשחקן בנוגע לחוזהו. איתמר ניצן קרוב לסיכום על המשך דרכו בקבוצה

שחקן עירוני קרית שמונה, עאהד עזאם. ג'יני
יחזור לקבוצת נעוריו? עזאם/ג'יני

הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה הגיעו היום (חמישי) לסיכום על מתווה של עסקת חליפין שבמסגרתה יעבור עאהד עזאם לחיפה בתמורה לוויתור על דמי ההשבחה על רועי שוקרני וסכום כסף נוסף. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, הצדדים הביעו עניין בעסקת חליפין כשעל הפרק עמד תחילה דני עמוס, לאחר מכן עאהד עזאם ואיתמר ניצן, ובסופו של דבר איזי שרצקי ויואב כץ סגרו על המתווה שיכלול את הגעתו של עזאם לקרית חיים.

חשוב להדגיש שההסכם מותנה בהסכמות של כץ אל מול השחקן עצמו, ואם עזאם לא יסגור את תנאיו מול כץ, הוא יישאר שחקן של קרית שמונה עד סוף העונה, כשהוועדה למעמד השחקן היא זו שתקבע את גובה דמי ההשבחה של שוקרני.

בעניין אחר, בעירוני קרית שמונה סגרו עם בית"ר כפר סבא על סכום העברתו של דניאל בורחל. כידוע, הפועל עכו דרשה תמורה על מעבו של המגן, אך בקרית שמונה טוענים שהם בדקו את הנושא, והשחקן כלל לא שייך לעכו, אלא לבית"ר כפר סבא מליגה א' ועל כן הם סגרו מולם את הדברים. בעכו בעכו יבדקו את הנושא משפטית ולאחר מכן יחליטו אם להגיש תביעה כנגד כפר סבא וקרית שמונה.

שוער מכבי פתח תקוה, איתמר ניצן. קובי אליהו
לא הולך לשום מקום. איתמר ניצן/קובי אליהו

ובינתיים איתמר ניצן מתקרב לסיכום מול שרצקי על הארכת חוזהו. כפי שפורסם אתמול בוואלה ספורט, ניצן ושרצקי נפגשו ובין הצדדים חלה התקדמות, כשהיום חלה התקדמות נוספת והצדדים לקראת סיכום, כשרק סעיפים קטנים נשארו במחלוקת וההערכה היא שהם ייפתרו היום או לכל המאוחר בימים הקרובים. ההסכם המתגבש מדבר על הארכת חוזה של ניצן לשנתיים נוספות כך שהוא יחזיק בחוזה לשלוש עונות בקרית שמונה וכן ייכנס בחוזה סעיף השאלה שאומר שבכל קיץ אם קרית שמונה לא תחפוץ בשוער, הוא יוכל לצאת להשאלה בסכום קבוע מראש שמוערך בפחות ממאה אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully