וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: התקדמות בגזרת רועי שוקרני, הפועל חיפה רוצה את עזאם

5.6.2015 / 17:25

הפרטים בין המועדון לשחקן כמעט ונסגרו וכעת מחכים בקרית שמונה למיצוי המו"מ מול להפועל חיפה. בחיפה מעדיפים טרייד שיחזיר את עזאם. האלופה גיששה אצל בראון, גולדברג ייכלל בעסקה?

רועי שוקרני הפועל חיפה מול רומאריו פירס מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
יחבור לאוסטווינד בקרית שמונה? שוקרני, משמאל/יוסי ציפקיס

רועי שוקרני מתקרב לעירוני קרית שמונה. זאת לאחר שהתקדמות משמעותית הושגה במו"מ בין הקבוצה לקשרה של הפועל חיפה. איזי שרצקי וקבוצתו הגיעו להבנות כמעט בכל הסעיפים עם השחקן עצמו, כשההערכה היא שאם הקבוצה תסתדר עם הפועל חיפה בנושא דמי ההשבחה, שוקרני יחתום על חוזה ארוך טווח בקרית שמונה.

לאור ההתקדמות המשמעותית במו"מ עם השחקן עצמו, בקרית שמונה מחכים שיואב כץ שנמצא בחופשה יחזור בתחילת השבוע הבא כדי לסגור את העניינים. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בקרית שמונה בדקו אופציה של עסקת חליפין שתנחית את שוקרני אצלהם ותעביר את האחוזים על כרטיסו של דני עמוס או את עאהד עזאם לחיפה. בשלב זה עושה רושם שבחיפה יעדיפו לעשות עסקה שתכלול את עזאם ולטפל בעניין עמוס במישור אחר, כשגם בקרית שמונה לא צפויים להערים קשיים על עסקה שתחזיר את עזאם לקבוצת נעוריו. אם עזאם אכן יחזור לחיפה, הוא צפוי להיות אחד השחקנים הבכירים במערך של טל בנין.

בינתייים, בקרית שמונה עסוקים גם במשא ומתן עם אחמד עאבד כאשר השחקן עצמו לא מרוצה מההצעה של איזי שרצקי להארכת חוזהו ונראה שאם הצדדים לא יגיעו להסדר, השחקן יימכר לקבוצה בחו"ל או לאחת מהקבוצות הגדולות בארץ. מי שעוד עשוי לעזוב הוא וובה בראון שזכה בימים האחרונים לגישושים ממכבי תל אביב. בתחילת השבוע שוחח בראון עם הבעלים של קרית שמונה אך האחרון הבהיר לו שהוא אינו מתכוון לשחרר אותו, אלא שכעת, לאור הגישושים ממכבי תל אביב, ההערכה היא שתמורת חצי מיליון יורו שרצקי ישחרר את השחקן. יצויין שבשלב זה לא נעשתה עדיין פנייה רשמית לקרית שמונה משורות האלופה.

אם שרצקי ישנה דעתו ויחליט לשחרר את בראון הוא עשוי לבקש כחלק מהעסקה גם את שון גולדברג. הבעלים היה מעוניין מאוד במגן כחלק מעסקת רועי קהת אך לבסוף הקשר עבר לאוסטריה וינה ובקרית שמונה החלו במו"מ עם מגן הפועל עכו דניאל בורחל, שסיכם את כל תנאיו אך מחכה עדיין לעכו. המגן שמוקיר תודה למועדון על כך שנתן לו את הבמה רוצה להעניק לו זכות להציע הצעה גם כן, ולכן עדיין לא חתם בסגנית המוליכה. אם בורחל יחליט להישאר בעכו שרצקי עשוי לשוב לאופציית גולדברג ולכלול אותה בעסקה עם בראון, אם אכן האלופה תחליט שהיא חפצה בקשר.

בינתיים בחיפה הצליחה להשיג התקדמות במגעים עם עמוס עצמו, אך כל הדברים ייסגרו כולל ניסיון הבאתו של דראגן צ'ראן, פיראס מוגרבי, אנס דאבור ודובב גבאי, כאשר כץ יחזור בתחילת השבוע מהחופשה בה הוא נמצא.

שחקן מכבי תל אביב, ברק בדש, לפני וובה בראון, עירוני קרית שמונה. ג'יני
בעונה הבאה ביחד? וובה בראון מול בדש/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully