וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב הגישה בקשת הסגרה לשבעת הפקידים השוויצרים של פיפ"א

פרשת השחיתות בפיפ"א: האמריקאים הגישו לשוויץ בקשת הסגרה לפקידים שנכלאו בשל אישומי שוחד חמורים. השבעה יעברו שימוע במדינתם ויש להם 14 יום להגיש ערעור כדי לנסות למנוע הסגרה

נשיא פיפ"א ספ בלאטר בפתיחת קונגרס פיפ"א בעיר ציריך שוויץ. GettyImages
הארגון שלו ממשיך להסתבך. בלאטר/GettyImages

פרשת השחיתות בפיפ"א ממשיכה להכות גלים והיום (חמישי) מתפרסמים דיווחים לפיהם ארה"ב הגישה לשוויץ בקשת הסגרה לשבעת הפקידים השוויצרים של הארגון שנעצרו בחודש מאי האחרון בחשד לעבירות חמורות של שוחד ולקיחת כספים במרמה ואיומים.

הפקידים נעצרו ב-27 במאי האחרון במלון מפואר בציריך, יומיים לפני הקונגרס של פיפ"א שנערך בעיר ונכלאו על ידי הרשויות המקומיות בעקבות החשדות החמורים נגדם. בית המשפט הגבוה לצדק בשוויץ הודיע כי המשטרה תערוך בשבועות הקרובים שימוע לשבעת הפקידים ותעניק לנציגים שלהם 14 ימים כדי להגיב לבקשת ההסגרה.

אגב, אתמול ספ בלאטר נשיא הארגון המתפטר שבר שתיקה ארוכה ואמר: "המצפון שלי נקי. אם מישהו יאשים אותי בשחיתות, אשאל אותו אם הוא מבין את משמעות המילה. מי שטוען שאני מושחת ייאלץ להוכיח זאת, אך הוא לא יוכל לעשות זאת כי אני לא מושחת. אני פתוח לשינויים ולביקורות, אבל אם מישהו טוען שאני מושחת בגלל שפיפ"א מושחת, לא אהיה מוכן לקבל זאת. כל מי שאומר דבר כזה צריך להישלח לכלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully