וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אוסידון ביקש מהשחקנים לקצץ 20 אחוזים משכרם

2.7.2015 / 17:35

השחקנים הגיעו לפגישת היכרות, היו"ר הודיע: "כרגע זה מה שאני יכול לשלם. מי שזה לא מקובל עליו, נגיע להבנות על שחרורו. חרב הפירוק מונחת על צווארנו". בנתניה פנו לליאור לוי ודוידוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שחקני מכבי נתניה התכנסו אחר הצהריים (חמישי) במתקן האימונים של הקבוצה ופגשו לראשונה את יושב הראש החדש של המועדון, דורון אוסידון, ואת המאמן הטרי, שלומי דורה. במהלך הפגישה נערכה שיחה עם השחקנים, במהלכה היו"ר אוסידון ביקש מהשחקנים לקצץ 20 אחוזים משכרם, כשמי שלא מוכן לקיצוץ יישב איתו ויסכם על עזיבה. במועדון הסבירו שאם יימצא רוכש, כשראש העירייה מרים פיירברג צפויה להנחית אוליגרך רוסי שלדעתה יביע התעניינות רצינית ברכישה, אז 20 האחוזים יוחזרו לשחקנים.

אוסידון אמר לשחקנים באסיפה: "כרגע זה מה שאני יכול לשלם לכם. מי שזה לא מקובל עליו, יכול לפנות אליי באופן ישיר ונגיע להבנות על שחרורו. אם לא תלכו לקראת המועדון ותקצצו, יהיה לנו מאוד קשה לפתוח את העונה הבאה. חרב הפירוק עדיין מונחת על צווארנו".

מאמן מכבי נתניה שלומי דורה (מימין), עם יוסי דורון, דורון אוסידון, ראש העיר מרים פיירברג איכר ומנכ"ל העירייה אבי בן חמו. קובי אליהו
דרך חדשה? שלומי דורה עם יוסי דורון, דורון אוסידון, מרים פיירברג ואבי בן חמו/קובי אליהו

גם ראש העירייה הגיעה למגרש האימונים החדש לפגישת היכרות עם מנהלי מאמני וסגל שחקני מכבי נתניה לקראת פתיחת העונה. בפגישה בה השתתפו גם מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, חבר מועצת העיר ונציג העירייה בהנהלה, יוסי דורון, הוענקו לשחקנים משכורות כחלק ממאמצי ראש העיר לסייע למועדון. כזכור, פיירברג כבר הצהירה שהעירייה תהיה מעורבת בניהול הקבוצה ומינתה את חבר המועצה יוסי דורון לחבר הנהלה. בתוך כך היא פועלת לגיוס תורמים ואיתור בעלים ראויים לקבוצה.

פיירברג אמרה במהלך המפגש לנוכחים: "היום פתחנו דף חדש, יש לנו את חבר המועצה יוסי דורון, את יו"ר הקבוצה דורון אוסידון ואת שלומי דורה המאמן החדש. תודותינו והערכתנו לרועי דניאל וקובי בלדב שליוו את הקבוצה בעת האחרונה ועשו לילות כימים עבור הצלחת המועדון. תודה לכל העושים במלאכה והתורמים, ביניהם לנד, ועוד רבים וטובים העושים למען הקבוצה, אני מאחלת לכולם ובפרט לכם, השחקנים המוכשרים, הצלחה רבה, אני בטוחה כי במאמץ משותף ויחד עם מועדון האוהדים נצליח להחזיר עטרה ליושנה, לאחד את משפחת מכבי נתניה, לשקם את המועדון ולהשיב את הקבוצה לימיה הזוהרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרים פיירברג ראש עיריית נתניה. קובי אליהו
להחזיר עטרה ליושנה. מרים פיירברג/קובי אליהו

מכבי נתניה פנתה אל ליאור לוי והביעה עניין בצירופו לקבוצה. לוי כבר היה סגור בבני יהודה, אך לבסוף לא חתם שם. בנתניה צריכים מגן ימני אחרי שאיאד אבו עביד נמכר להפועל תל אביב

דורה ממשיך בניסיונות לצרף שחקנים לסגל, כאשר אתמול נעשתה פנייה לסוכנו של אלכסנדר דוידוב, וכן לסוכנו של יאניס פפאדופולוס, במטרה לצרף אחד מהם. העדיפות היא לדוידוב, כשאחריו ברשימה נמצא פפאדופולוס, כשהאופציה השלישית היא מירקו אורמוש. בכל הקשור לישראלים, שחקנים רבים מציעים את עצמם, למרות המצב הכלכלי המורכב של המועדון.

במסגרת השינויים הניהוליים שעוברת מכבי נתניה, יסיים חבר ההנהלה קובי בלדב את דרכו במועדון. בלדב הגיע היום למתקן האימונים כדי להעביר את זכויות החתימה שלו במועדון ליו"ר הנכנס דורון אוסידון. גם המנכ"ל רועי דניאל העביר את זכויות החתימה שהיו לו. בלדב אמר לוואלה ספורט: "באופן סופי סיימתי עם מכבי נתניה ואני מעריך שלא אחזור בעתיד. מכבי נתניה תזכה מעתה באוהד מושבע שיחזיק אצבעות לקבוצה מהיציע".

(עדכון ראשון: 10:20)

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה (מימין) לצד היו"ר דורון אוסידון. קובי אליהו
ממשיכים לנסות לצרף שחקנים. שלומי דורה עם דורון אוסידון/קובי אליהו
ערן לוי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
השחקנים מרוצים. ערן לוי/קובי אליהו
מרים פיירברג ראש עיריית נתניה מדברת באסיפה של מכבי נתניה. קובי אליהו
מרים פיירברג מבטיחה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully