וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיכוי שהכרטיס הכפול יחזור גם בעונה הבאה הוא נמוך"

2.7.2015 / 9:50

שנתיים אחרי שיצא לפועל, החזירה הנהלת האיגוד את נושא הכרטיס הכפול בליגת העל לבחינה של הועדה המקצועית. אחד מחברי ההנהלה: "כדי להעביר את הנושא גרשון וויינקרנץ יצטרכו להפעיל קסמים פוליטיים"

ישיבת הנהלת איגוד הכדורסל שהתכנסה אתמול החליטה להחזיר לוועדה המקצועית את נושא הכרטיס הכפול לדיון מחודש, כך הודיעו באיגוד הכדורסל. ההחלטה שלא להעביר את נושא הכרטיס הכפול הגיעה במפתיע לבכירי האיגוד, ביניהם פיני גרשון הממונה על הנבחרות הצעירות, ומשה ויינקרנץ יו"ר הועדה המקצועית, כשבהנהלה התנהל דיון סוער בנושא, בהובלת חבר ההנהלה צביקה שרף. החשש היה כי אם נושא הכרטיס הכפול היה עולה להצבעה, הוא לא היה משיג את הרוב הדרוש.

עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל. קובי אליהו
ידונו מחדש בנושא הכרטיס הכפול. עמירם הלוי/קובי אליהו

"אחרי מה שקרה אתמול, הסיכוי שהכרטיס הכפול יחזור גם בעונה הבאה הוא נמוך", העריך אחד מחברי הנהלת האיגוד הבוקר, "בועדה המקצועית אין רוב משמעותי להמשך עם הכרטיס הכפול, כשרוב אנשי ליגת העל רואים בסיטואציה הזאת מטרד גדול. מצד שני, התומכים הגדולים שלו הם אנשי הליגה הלאומית שמסוגלים להחזיק בשחקנים נוספים בעלות נמוכה, אבל אם תראה לאורך זמן, הקבוצות שהצליחו בליגה הלאומית לא החזיקו שחקנים בכרטיס הכפול. כדי להעביר את הכרטיס הכפול יצטרכו פיני גרשון ומשה ויינקרנץ להפעיל קסמים פוליטיים".

הכרטיס הכפול, שמאפשר לשחקני סגל בליגת העל עד גיל 22 לשחק ולהתאמן במקביל בקבוצות בליגה הלאומית והארצית, מעורר לא מעט מחלוקות בקרב אנשי המקצוע בישראל כשלא מעט טוענים שבמקום לקדם שחקנים הוא עושה בדיוק את ההיפך, וגורם לשחקנים הצעירים לא להיות מעורבים באף אחת מהקבוצות בהן הם משחקים. כמו כן, כחלק מהצעת ההרחבה שעלתה אתמול בדיון, נשקלה אפשרות ששחקנים ששייכים לסגל קבוצות ליגת לאומית לנוער לשחק במקביל בליגה הארצית לבוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully