וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאמר: "דוגלאס קוסטה לא הגיע כמחליף של פרנק ריברי"

המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן הכחיש כי ההחתמה של הקשר נועדה כדי להחליף את הצרפתי הפצוע: "זה חוסר כבוד כלפיו. נחכה לו, הוא זוכה למלוא התמיכה שלנו". על קוסטה: "הוא שחקן מגוון מאוד"

דוגלאס קוסטה שחקן שחטאר דונייצק (שמאל) מול פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
אחד לא בא על חשבון השני. קוסטה עם ריברי/GettyImages

יממה אחרי החתמתו של דוגלאס קוסטה, שחקנה של שחטאר דונייצק שהגיע לבאיירן מינכן תמורת 30 מיליון יורו, נראה שהבווארים נדרשים להסברים באשר לתפקיד שמיועד לקשר. על רקע ספקולציות לפיהן הקשר שחתם על חוזה לחמש שנים יגיע על חשבונו של פרנק ריברי, שנאלץ למצוא את עצמו יושב בצד בגלל פציעות.

"דוגלאס הוא מאוד מגוון, אולי לא בהגנה, אבל הוא יכול לשחק במגוון תפקידים", אמר מתיאס זאמר, המנהל המקצועי של באיירן מינכן. "באשר לפרנק ריברי, שנפצע עכשיו להרבה זמן, אני חושב שזה חוסר כבוד כלפיו. הוא פצוע, לא יכול להתאמן עם הקבוצה, אבל הוא עדיין שחקן באיירן מינכן. אנחנו נחכה לו, הוא זוכה למלוא התמיכה שלנו, ואנחנו מקווים שהוא יחזור בריא מהר ככל האפשר. דוגלאס קוסטה הוא לא המחליף שלו".

זאמר המשיך ושיבח את הכוכב החדש: "כמובן שקוסטה יכול לשחק בצד ימין מכיוון שהוא קשר התקפי עם רגל שמאל חזקה, אבל הוא יכול לשחק גם בשמאל ובאמצע. בסך הכול אני רואה אותו כשחקן התקפי עם הרבה גמישות". זאמר גם אמר על עתידו של בסטיאן שווינשטייגר, שעדיין לא הודיע כי יישאר בשורות האלופה: "נצטרך לחכות ולראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully