וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה סופי, פול פוגבה יעבור לברצלונה בתחילת העונה הבאה"

האם אחת ההעברות הגדולות של העשור כבר נחתמה? בספרד מדווחים שנציגי ברצלונה נפגשו עם אלו של יובנטוס במילאנו, וסיכמו על העברתו של הקשר הצרפתי מאיטליה לקטלוניה בתחילת עונת 2016/17. יובנטוס מכחישה. ארדה טוראן סיכם

נציגי ברצלונה ויובנטוס במהלך הפגישה

האם ברצלונה הצליחה לשים את ידה על הכישרון הכי גדול בעולם הכדורגל כיום? "ספורט" הקטאלני מדווח שנציגי הקבוצה נפגשו היום (רביעי) עם נציגי יובנטוס במילאנו, וסיכמו על העברתו של פול פוגבה בן ה-22 מאיטליה לספרד בתחילת עונת 2016/17. בנוסף, צירפו תמונה מהפגישה, שבה נראים נציגי שתי הקבוצות.

לברצלונה עונש מפיפ"א, והיא לא יכולה לצרף שחקנים עד לחלון ההעברות של חודש ינואר בתחילת 2016. בנוסף, ביובנטוס רוצים את פוגבה גם בעונה הבאה, ולכן השתיים הגיעו לסיכום כי הצרפתי יעבור רק בתחילת קיץ 2016.

ב"גאזטה דלו ספורט האיטלקי" מדווחים לעומת זאת שיובנטוס דחתה את ההצעה של ברצלונה. המנהל המקצועי של הקבוצה, ג'וספה מארוטה, טען: "קיבלנו הצעה בסך 80 יורו אך פוגבה לא יימכר".

פוגבה (22) החל לקבל תשומת לב כשחקן נוער במנצ'סטר יונייטד, אך עזב את השדים האדומים בקיץ 2012 לאחר שסירב לחתום על חוזה חדש לטובת יובנטוס, במדיה הגיעה הפריצה הגדולה. בשורות הגברת הזקנה הפך לאחד הקשרים הטובים בעולם, וסייע לה לזכות בשלוש אליפויות רצופות ולהגיע אתשקד לגמר ליגת האלופות. בנבחרת צרפת הספיק לרשום 23 הופעות, ובמונדיאל 2014 אף נבחר לשחקן הצעיר המצטיין של הטורניר.

שחקני ברצלונה מניפים את גביע האלופות. רויטרס
פוגבה יצטרף? שחקני ברצלונה חוגגים/רויטרס

בנוסף מדווחים בקטלוניה כי הקשר הטורקי, ארדה טוראן בן ה-28, סיכם בברצלונה. טוראן החליט לעזוב את אתלטיקו מדריד, אליה הגיע ב-2011 מגלאטסראיי. בעונה שעברה לקח חלק ב-32 משחקים וכבש שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully