וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמה שישית לליברפול: נת'נאל קליין חתם

המגן הימני של סאות'המפטון ונבחרת אנגליה מצטרף תמורת כ-17.5 מיליון יורו: "האווירה הנהדרת באנפילד רק תגדיל את האתגר". מצטרף לפירמינו, מילנר, אינגס, בוגדן וגומז שכבר חתמו

אשלי יאנג שחקן מנצ'סטר יונייטד (ימין) מול נת'ניאל קליין שחקן סאות'המפטון. GettyImages
חיזוק מעניין. קליין/GettyImages

ליברפול החתימה היום (רביעי) את המגן הימני של סאות'המפטון ונבחרת אנגליה, נת'ניאל קליין (24), תמורת כ-17.5 מיליון יורו. הקבוצה גברה במירוץ אחרי המגן על מנצ'סטר יונייטד, שגם היא גילתה עניין בקליין, וזאת למרות שבחודש אפריל האחרון הצהיר קליין כי הוא מעוניין להגיע לאולד טראפורד.

קליין השליים את הבדיקות הרפואיות כבר ביום שני, והיום הוא חתם רשמית על החוזה והפך להחתמה השישית של ברנדן רוג'רס מאז סיום העונה. קליין אמור להחליף את מי שעתיד להיות שחקן חופשי, גלן ג'ונסון, והוא מצטרף לרוברטו פירמינו, ג'יימס מילנר, דני אינגס, אדם בוגדן וג'ו גומז, שכולם יגיעו למועדון ממרסיסייד.

קליין נחשב לאחד המגנים המבטיחים והיציבים בפרמיירליג בעונה שעברה והוא היה חלק מחוליית ההגנה של הקדושים שספגה 33 שערים בלבד בעונה שעברה. בעקבות היכולת הגבוהה שלו, הוא זומן לסגל נבחרת אנגליה על ידי רוי הודג'סון במהלך השנה שעברה, כשאת הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים הוא ערך בניצחון 1:3 על סלובניה, ובסך הכול יש לו חמש הופעות במדי שלושת האריות. סאות'המפטון כבר מצאה מחליף לקליין בדמות המגן הפורטוגלי סדריק שהגיע מספורטינג בתחילת החודש שעבר.

קליין ערך 94 הופעות בליגה האנגלית בשלוש השנים האחרונות. בעונה שעברה הוא כבש שער נגד ליברפול במחזור הראשון של העונה האחרונה, אבל קבוצתו הפסידה 2:1. "אני שמח מאוד וזה חלום עבור להגיע לכאן ולשחק במועדון גדול עם כל ההיסטוריה שלו. אני לא יכול לחכות להתחיל את העבודה. ברגע שליברפול הראתה התעניינות בי, שמחתי וחיכיתי שהעסקה תושלם. המאמן הראה הרבה בי הרבה עניין וזה מקום שבו אני יכול להראות שיפור כשחקן. זו לגמרי הזדמנות טובה להגיע לכאן ולנסות לממש את הפוטנציאל שלי".

על מה שמחכה לו בליברפול, אמר קליין: "שיחקתי באנפילד לפני כן ואני יודע איזו אווירה יש באצטדיון הזה. יש אווירה נהדרת וזה רק יגדיל את האתגר. אני מסתכל קדימה כדי לעשות את זה ומקווה שזה יכול לדחוף אותי לבצע הופעות טובות במדי הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully