וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ורטה: "המשחקים הכי טובים שלי בקריירה היו בבלומפילד"

1.7.2015 / 14:34

המגן הימני עבר ממ.ס אשדוד להפועל תל אביב: "למרות שכבר חששתי שזה לא יקרה, הייתה בי האמונה שיבוא היום בו אתקדם למועדון גדול. בלומפילד זה האצטדיון שאני הכי אוהב לשחק בו"

עופר ורטה מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
ימשיך להחזיק אצבעות לאשדוד. ורטה/מגד גוזני

דווקא בתום עונה פחות טובה מבחינתו, הצליח עופר ורטה להגשים את החלום שלו ולהתקדם ממ.ס אשדוד לאחת מהקבוצות הגדולות של הליגה. אמש (שלישי) סיכם ג'קי בן זקן עם ראשי הפועל תל אביב על מכירתו של המגן הימני שבתקופות רבות בקריירה שלו, כבר היה בטוח שהוא ישחק כל חייו באשדוד.

"אני חושב שכבר ארבע שנים שבכל קיץ ובכל חלון העברות של חודש ינואר, השם שלי נקשר לאחת הגדולות", נזכר רגע לפני שהוא עוזב את מ.ס. אשדוד ועולה על המדים האדומים של הפועל תל אביב. "מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב. לכל הקבוצות הללו קשרו את השם שלי וכל פעם זה התפספס מסיבה אחרת. פעם זה היה מו"מ כספי מול אשדוד ופעם העדיפו לבסוף מגן ימני אחר. למרות שכבר חששתי שזה לא יקרה, עדיין הייתה בי האמונה שמה שצריך לקרות יקרה ויבוא היום בו אתקדם למועדון גדול. לשמחתי זה קורה עכשיו ואני עובר להפועל תל אביב שנבנית הקיץ בצורה מדהימה".

ג'קי בן זקן אמר כל השנים שהוא לא ימכור שחקנים לליגה הישראלית, אלא רק לאירופה, לכן היה מאוד קשה לך לצאת

"זה נכון, אבל היו תקופות אחרות והיום זה שונה. לצערי אשדוד ירדה לליגה הלאומית וג'קי החליט לשחרר כמה שחקנים. אחרי שאני עוזב, לא יהיה יותר מאושר ממני כשאשמע שאופיר מרציאנו נמכר והתקדם. אופיר ושחקנים אחרים שלחו לי הודעות ברכה ואיחלו לי את כל הטוב ועכשיו אני מחזיק אצבעות לשמוע שגם אופיר שהוא פחות או יותר בן גילי, ימצא את הקבוצה הבאה שלו".

לא קל לעשות את המעבר מאשדוד המשפחתית להפועל תל אביב. שחקנים רבים מאשדוד לא נקלטו בקבוצות הבכירות בארץ וחלקם חזרו הביתה

"אני סומך על עצמי ומשוכנע שאעמוד בזה. דע לך שהמשחקים הכי טובים שלי בקריירה היו בבלומפילד. גם נגד הפועל תל אביב וגם נגד מכבי תל אביב. בלומפילד זה האצטדיון שאני הכי אוהב לשחק בו. אני כבר מחכה להרגיש בו את הקהל של הפועל תל אביב כי עד היום שיחקתי בו כשרק מעט אוהדים של אשדוד מגיעים ללוות את הקבוצה".

אפרופו אשדוד ואוהדיה. המועדון צריך לשקם את עצמו ויש הרבה בעיות מול הקהל

"לא ירדנו ליגה בגלל האוהדים. בסך הכול כמה עשרות היו באים ומוחים וזה לא תירוץ לירידה. ירדנו כי לא היינו מספיק טובים ולא ידענו לעשות בסך הכול ניצחון אחד שהיה משאיר אותנו בליגה. כרגע ברור שיש משבר עם האוהדים, אבל אשדוד מתחילה בליגה הלאומית מההתחלה ואני משוכנע שהיא תרוץ בצמרת ותמשוך אחריה אוהדים רבים כי אוהדים אוהבים להתחבר לקבוצה מצליחה ואני בטוח שאשדוד תהיה הצלחה בעונה הקרובה. אני אחזיק להם אצבעות ואבוא לפעמים לתמוך ביציעים. הבטחתי לג'קי שאשאר האוהד מספר אחת של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully