וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן החתימה את דוגלאס קוסטה לארבע שנים

הקשר ההתקפי של שחטאר דונייצק מגיע תמורת 30 מיליון יורו: "מבחינתי, זה חלום שהתגשם. אעשה הכול לעמוד בציפיות". זאמר: "יש לו יכולות טכניות מרשימות, רגל שמאל חזקה והוא זריז מאוד"

שחקן שחטאר דונצק דוגלאס קוסטה. Jon Super, AP
רכש נוצץ. דוגלאס קוסטה/AP, Jon Super

באיירן מינכן השלימה היום (רביעי) את רכישתו של הקשר ההתקפי של שחטאר דונייצק, דוגלאס קוסטה, תמורת 30 מיליון יורו. השחקן חתם על חוזה לחמש שנים ויהפוך לרכש הנוצץ הראשון של פפ גווארדיולה. קוסטה בן ה-24 סומן בעבר כרונאלדיניו הבא.

"שחטאר דונייצק ובאיירן מינכן סיכמו את כל הפרטים הפורמליים באשר לדוגלאס קוסטה שיעבור למועדון הגרמני", נמסר בהודעה הרשמית. "סכום ההעברה בעבור הקשר הברזילאי הוא 30 מיליון יורו. שחטאר מודה לדוגלאס על הזמן שבו שיחק בקבוצה ומאחלת לו את ההצלחה המירבית במועדון החדש".

"מבחינתי, חלום היום התגשם", אמר דוגלאס. "אני גאה לשחק עבור באיירן, מועדון שבו שיחקו הרבה ברזילאים מפורסמים. אני מצפה להיות חלק ממועדון נהדר ואני אעשה הכול לעמוד בציפיות". מתיאס זאמר, המנהל הספורטיבי של המועדון, הוסיף: "דוגלאס קוסטה יהווה תוספת משמעותית למועדון שלנו. יש לו יכולות טכניות מרשימות, רגל שמאל חזקה, והוא זריז מאוד. דוגלאס קוסטה החליט לקחת את הצעד הבא בקריירה שלו אחרי ששיחק בברזיל ובאוקראינה. אנחנו נתמוך בו בכל אספקט".

הברזילאי משחק בשחטאר דונייצק מאז 2010, ועבר אליה אחרי שבתקופת הנוער שיחק בין השאר בגרמיו. יחד עם שחטאר זכה הקשר בלא פחות מחמש אליפויות, שלושה גביעים ושלושה תארי סופר קאפ אוקראיני. במדי נבחרת ברזיל הוא הספיק לרשום שמונה הופעות שבהן הבקיע שער אחד. בעונה החולפת קוסטה היה שותף ב-33 משחקים במדי שחטאר בכל המסגרות, והבקיע חמישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully