וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה ביקר במתחם האימונים, וקיבל את ברכת הדרך מבני לם

1.7.2015 / 9:14

המאמן החדש של מכבי נתניה התחבק עם המנהל המקצועי של המועדון, שאמר לו: "מאחל לך הצלחה מכל הלב". בנתניה מעוניינים באלכסנדר דוידוב. גם גזל, דורה, הירש, גוזלן, גבאי וקינן מועמדים

ברני ארדוב

יושב ראש מכבי נתניה, דורון אוסידון, ומאמנה הטרי של הקבוצה, שלומי דורה, קיימו היום (רביעי) בצהריים פגישת עבודה ראשונה אחרי שאמש בחר אוסידון בדורה להיות מאמן מכבי נתניה בעונה הבאה. המאמן ניגש למשרדי מחלקת הנוער, שם פגש במי שהיה מועמד לאימון הקבוצה, המנהל המקצועי של המחלקה, בני לם. בעת המפגש בו התחבקו השניים אמר לם לדורה: "אני מאחל לך הצלחה מכל הלב. רציתי להיות מאמן הבוגרים, אבל מבחינתי העניין כבר מאחורי ואני עומד לרשותך בכל דבר". דורה הודה ללם ואמר לו כי בכוונתו להיות עימו בקשר במסגרת העבודה המשותפת. לאחר מכן סייר דורה במתקן האימונים של המועדון.

לקבוצה יש מספר שחקנים חתומים לעונה נוספת, כך שבסיס לא רע כבר קיים. במועדון ינסו להתחזק במספר עמדות, כשאחד השחקנים הבולטים שנתניה תנסה לצרף הוא אלכסנדר דוידוב, אותו מכיר דורה היטב. לקשר הסרבי מספר הצעות מליגת העל, אבל בנתניה מעריכים כי דוידוב יעדיף להצטרף אליהם.

סוגיית השוער אמורה להיפתר במידה שנתניה תגיע להסכם עם ברק לוי. במכבי תל אביב כבר החליטו להשאיל את לוי, והשידוך תלוי בהבנה כספית בין נתניה ללוי. בנתניה דחו אמש את כל השמועות על כך שנוצר קרע כלשהו בין אוסידון לגורמים אחרים סביב הקבוצה שרצו בתפקיד את בני לם. "נכון שהיו כאלה שרצו את בני לם ולחצו על אוסידון, אבל ברגע שהוא בחר בדורה כולם יישרו קו עם ההחלטה והתקשרו לברך את דורון בהצלחה", אמרו במועדון.

בין המועמדים הנוספים להצטרף נמצאים רביד גזל, שעשוי לחזור למועדון בו גדל לקנדציה שלישית, ועם אחיו יוסי דורה ששיתף איתו פעולה בהפועל חיפה והפועל עכו. בנוסף, בקבוצה ינסו להעביר בהשאלה ממכבי חיפה את שחר הירש, שובל גוזלן, אלעד גבאי, דקל קינן והקשר הצעיר ערן ביטון, אחרי שרוני לוי הבטיח לעזור לנתניה בהשאלת שחקנים.

קשר מ.ס אשדוד אלכסנדר דוידוב. מגד גוזני
יישאר בליגת העל? אלכסנדר דוידוב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully