וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ארגנטינה העפילה לגמר אחרי 1:6 ענק על פרגוואי

האלביסלסטה התפוצצו וישחקו על התואר מול המארחת צ'ילה. מרקוס רוחו (15), חאבייר פסטורה (27), אנחל די מריה (47, 53), סרחיו אגוארו (80) וגונסאלו היגואין (83) כבשו, ליאו מסי סיפק שלושה בישולים. לוקאס באריוס (43) רק צימק זמנית

AP

נבחרת ארגנטינה העפילה הלילה (בין שלישי לרביעי) לגמר הקופה אמריקה אחרי שסיפקה את ההופעה הטובה ביותר בטורניר עד כה ואחת הגדולות של האלביסלסטה בקופה אמריקה לדורותיה בכלל והביסה 1:6 את פרגוואי בחצי הגמר. הארגנטינאים ינסו לזכות בקופה לראשונה מזה 22 שנים כאשר ייפגשו בליל שבת (23:00) את המארחת צ'ילה.

סרחיו אגוארו, נבחרת ארגנטינה. AP
סוף סוף, מרשימים. אגוארו/AP

הנבחרת של טאטה מרטינו שטפה את המגרש ולמרות שליאונל מסי לא כבש, הוא בישל שלושה שערים וראה את החברים, חאבייר פסטורה, אנחל די מריה, סרחיו אגוארו והאחרים, נותנים את השואו שלהם ומזכירים כמה כישרון יש בנבחרת הזו, שעד כה קצת התקשתה למצוא את הרשת בטורניר הנוכחי.

הקונצרט הארגנטינאי החל בדקה ה-15. מסי הגביה כדור חופשי לרחבה וזה נחת אצל מרקוס רוחו. המגן של מנצ'סטר יונייטד הסתובב ובקור רוח שלח את הכדור פנימה. 12 דקות לאחר מכן, מסי בישל גם את השני, כאשר מצא את חאבייר פסטורה בתום התקפה מהירה והקשר הנהדר, שחווה טורניר מצוין, בעט שטוח ופנימה.

עוד באותו נושא

מרטינו: "מסי לא חייב להיות הסקורר של הנבחרת כדי להיות שמח"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, חרארדו מרטינו, נבחרת ארגנטינה. AP
יתמודד על התואר. מרטינו/AP

פרגוואי, שאחרי הניצחון על ברזיל חלמה על העפלה שנייה ברציפות לגמר, איבדה תוך שלוש דקות שניים משחקני המפתח שלה, כאשר בזה אחר זה נפצעו גיבור רבע הגמר דרליס גונסאלס ומיד אחריו גם רוקה סנטה קרוז ואילצו את המאמן הארגנטינאי רמון דיאס לבצע שני חילופים כפויים. דווקא אחרי החילופים הללו, הגווארני חזרו לרגע למשחק כאשר אחד המחליפים, לוקאס באריוס, ניצל הירדמות בהגנת ארגנטינה, קיבל כדור חופשי לבדו כ-20 מטר מהשער והכניע את סרחיו רומרו בדקה ה-43.

גונסלו היגואין, ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. AP
המבשל והכובש. מסי והיגואין/AP

עד למחצית, פרגוואי לחצה ולא הייתה רחוקה מלהשיג את השוויון, בדיוק כפי שעשתה במפגש מול ארגנטינה במחזור הראשון של שלב הבתים, אז חזרה מ-2:0 ל-2:2. אלא שההפסקה עצרה את כל המומנטום האדום-לבן ועם פתיחת המחצית השנייה, אנחל די מריה חיסל את המשחק. בדקה ה-47, פסטורה הכניס לו כדור מבריק ו"האיטרייה" לא התבלבל ומול חוסטו ויז'אר כבש בקלות. שש דקות חלפו, מסי עשה צחוק מהגנת פרגוואי ובסופו של דבר, הכדור איכשהו הגיע לדי מריה, שמול שער ריק השלים צמד.

ארגנטינה הורידה הילוך, מסי, אגוארו ומסצ'ראנו נזהרו מצהוב שהיה משאיר אותם מחוץ לגמר ורק לקראת הסיום, הרשת זזה שוב. תחילה היה זה "קון", שבדקה ה-80 הכניס את הראש היטב להגבהה של די מריה ושם את החמישי. מיד אחרי השער, הוא הוחלף בגונסאלו היגואין, שבנגיעה הראשונה שלו בכדור, אחרי גליץ' של מסי שהשיג בישול שלישי, קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-83.

שחקני נבחרת פראגוואי. AP
מסי עבר פה. פראגוואי/AP
אנחל די מריה, נבחרת ארגנטינה. AP
חגיגה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully