וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את ווז'דובאץ, בישול וצמד לבן בסט

עידן יוקאנוביץ' יצא לדרך, ובן בסט הרשים: החלוץ נכנס כמחליף אחרי ההפסקה, בישל לבן חיים את הראשון (50), וכבש צמד (58, 76). ערן זהבי, שמונה לקפטן, לא שיחק ואמר: "זה כבוד גדול בשבילי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זאת השנה שלו? בן בסט עם החברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב הוציאה הערב (שלישי) לדרך את עונת 2015/16 עם ניצחון 0:3 על ווז'דובאץ הסרבית במסגרת מחנה האימונים באוסטריה. האלופה לא הבריקה בפתיחת המשחק, למרות ששלטה בו מתחילתו, והחלה להרשים רק כשיוקאנוביץ', בהופעת הבכורה שלו מאחורי הקווים, הכניס את השחקנים הבכירים במחצית השנייה. מעל כולם בלט עדן בן בסט, שאכזב בעונה שעברה ואם לשפוט על פי משחק ההכנה הראשון של העונה, נראה חד מתמיד. החלוץ נכנס כמחליף, בישל את הראשון לטל בן חיים בדקה ה-50 והוסיף צמד משלו עצמו בדקות 58 ו-76 (פנדל).

הצהובים פתחו בהרכב משני, ללא ערן זהבי, אך עם גילי ורמוט, ברק יצחקי ושני הצעירים דן גלזר וסוהיל ארמלי ובמערך 4-3-3. המחצית הראשונה הייתה בסימן לחץ מתון של הצהובים, שהגיעו לכמה מצבים אך לא ממש סיכנו את השער של היריבה הסרבית, שסיימה את העונה שעברה במקום ה-12 בליגה המקומית. המחצית השנייה, כאמור, הייתה טובה בהרבה. ערן זהבי לא שותף מאחר שלא היה כשיר במאת האחוזים ובצוות המקצועי לא רצו לסכן אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיפתח חיובי. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדן בן בסט אמר בסיום: "שמחים על הניצחון אבל זה לא הדבר הכי חשוב. רצנו שיחקנו ואנחנו צוברים כושר משחק. זה אימון שלישי שלנו ועובדים קשה. מחכה לנו עוד מחנה ארוך שבו נצטרך ללמוד את הדרישות של המאמן והרצונות שלו".

סלאבישה יוקאנוביץ' הוסיף: "זה היום השני שאנחנו עובדים ביחד. אנחנו מרוצים מההופעה אך מוקדם באמת כדי להסיק מסקנות. אנחנו בנקודת ההתחלה של טרום העונה ויחסית למשחק אימון, עשינו עבודה טובה. הקבוצה הזו מכהנת שלוש שנים כאלופת ישראל, אנחנו מצפים לעשות קפיצת מדרגה. זה המקום שלנו להשתפר וננסה להשתמש בכל הזמן כדי להיות יותר תחרותיים ויותר מאוזנים בדרך המשחק שלנו".

ערן זהבי, שלא שותף בשל פציעה קלה, התייחס למינויו לקפטן הצהובים ואמר: "זה כבוד גדול בשבילי לקבל את סרט הקפטן, אך מבחינתי שום דבר לא השתנה אלא רק הסרט על היד. שרן השאיר נעליים גדולות מאוד שיהיה קשה להיכנס אליהן. אני מוכן לאתגר ובטוח שהשחקנים שלצידי יעזרו לי מאוד. מאז שהגעתי למועדון הזה הפרגון הוא בלתי רגיל ואני רק רוצה להחזיר לכולם ולשמש קפטן טוב, וכמובן שאני מקווה שיש קונצנזוס בקהל. הסרט יהיה על היד שלי, אבל יש עוד חמישה שחקנים שמבחינתי הם קפטנים לכל דבר. האחריות צריכה ליפול על כמה שחקנים וזה מה שיהיה. זה כיף לקבל את הסרט, יש הרגשה שסומכים עלייך ושאתה מהווה דוגמה, ואני מקווה להצדיק את האמון שנתנו בי".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסוי כלים מוצלח. ורמוט ובדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

דקה 4: מהראן ראדי סיכן ראשון את שער עם בעיטה חזקה מ-25 מטר, שחלפה מעל המשקוף.

דקה 20: עוד התקפה מסוכנת של מכבי תל אביב. אלברמן מצא בכדור עומק את ברק יצחקי, שבעט מזווית אלכסונית ממפתן הרחבה ליד הקורה.

דקה 26: הפעם הגיע תורו של גילי ורמוט להיות על תקן השחקן שכמעט כובש. הקשר קיבל כדור בקצה הרחבה, ביצע דריבל יפה ובעט ברגל שמאל בסמוך לקורה. מכבי תל אביב מסוכנת, אך לא מספיק מדויקת.

דקה 40: מכבי תל אביב נרגעה וכמעט ספגה מנגיחה של פרדרג שימיץ', אך חואן פבלו הדף לקרן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההגנה של מכבי תל אביב כמעט ספגה במחצית הראשונה. טיבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דקה 46: יוקאנוביץ' הכניס כמה משחקניו הבכירים, כולל נוסא איגייבור, טל בן חיים הבלם והחלוץ ועדן בן בסט.

דקה 50: גול! מהלך שכל כולו על טהרת המחליפים. איגייבור חילץ במרכז השדה, מצא את בן בסט, שהיה יכול לבעוט אך פרגן במסירת רוחב יפה לבן חיים החלוץ, שגלגל פנימה בקלות מתוך הרחבה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 58: גול! השני של מכבי תל אביב. ורמוט השתלט על כדור אחרי ערבוביה ברחבה, הבעיטה שלו נבלמה, אבך בן בסט, שבישל את הראשון, בעט תוך כדי סיבוב פנימה, עם עזרה קטנה מההגנה של הסרבים. 0:2 למכבי תל אביב.


דקה 65: הצלה יפה של חביב אוחיון, שקיבל דקות במחצית השנייה. אדמוביץ' השתחרר ובעט מ-20 מטר כדור חזק בחצי גובה, השוער הצעיר התעופף והדף לקרן.

דקה 73: ניקולה מיטרוביץ', שאף הוא נכנס כמחליף, ניסה לסובב בעיטה חופשית מזווית אלכסונית לחיבורים, אך הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 76: גול! בן בסט משלים צמד ובישול. ההגנה הסרבית לא הכשילה את מיכה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה, והחלוץ תרגם את זה לשער קליל. 0:3 למכבי תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיכן את השער במחצית הראשונה. יצחקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכב מכבי תל אביב: חואן פבלו (חביב אוחיון, 46), איתן טיבי (טל בן חיים, 46), קרלוס גרסיה (דור פרץ, 40), דן גלזר (עדן בן בסט, 46), יואב זיו (יובל שפונגין, 46), גל אלברמן (נוסא איגייבור, 46), גילי ורמוט, מהראן ראדי, ברק יצחקי (דור מיכה, 46), סוהיל ארמלי (עומרי בן הרוש, 46), ברק בדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יואב זיו פתח בצד שמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully