וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיון המילניום בקרדיף יארח את גמר ליגת האלופות ב-2017

בירת ויילס תארח את המשחק הגדול בעוד קצת פחות משנתיים. האצטדיון שמכיל 74,500 מקומות, אירח בעבר את משחקי הגמר של המפעלים האנגליים בזמן שוומבלי עבר שיפוצים

אצטדיון המילניום, קרדיף, ויילס. GettyImages
כבוד גדול. אצטדיון המילניום/GettyImages

אצטדיון המילניום בקרדיף יארח את גמר ליגת האלופות ב-2017, כך הודיעה אופ"א היום (שלישי) בצהריים. הגמר ב-2016 יתקיים כידוע באצטדיון סן סירו במילאנו. גמר הליגה האירופית ב-2017 יתקיים בשטוקהולם.

הבירה הוולשית מחזיקה בהיסטוריה נאה של אירוח אירועי ספורט גדולים, בין היתר גמר גביע העולם בראגבי ב-1999. ההתאחדות לכדורגל של ויילס עשתה מאמצים כבירים לזכות באירוח של גמר ליגת האלופות או לכל הפחות הליגה האירופית, והיום התקבלו החדשות המשמחות.

אצטדיון המילניום מכיל 74,500 מקומות. הוא אירח את משחקי גמר הגביע האנגלי וגמר גביע הליגה האנגלי בשנים בהן אצטדיון וומבלי היה בשיפוצים (2001-2006). בנוסף התקיימו בו משחקי כדורגל במסגרת אולימפיאדת 2012. ב-2014 הוא אירח את הסופר קאפ האירופאי, בו ריאל מדריד ניצחה את סביליה 0:2.

איגוד הראגבי הוולשי, הבעלים של אצטדיון המילניום, סייע לדחוף לאירוח ב-2017 ומנכ"ל האיגוד, רוג'ר לואיס, אמר ל-BBC במאי ש: "הקולות שאנחנו שומעים מכיוון אופ"א מאוד מעודדים. אני מרגיש שיש סיכוי טוב שנביא לכאן את העלית של הכדורגל האירופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully