וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד הוצג בכוכב האדום: "שראנוב וסטויקוביץ' אמרו דברים טובים"

הקשר הישראלי קצת סיבך את שוער מכבי חיפה ("אמר לי שזה המועדון הכי גדול בסרביה"). סטויקוביץ': "הסברתי לו שזו יכולה להוות עבורו מקפצה לקריירה באירופה". ייני קיבל אישור עבודה

צילום מסך

עידן ורד הוצג אמש (שני) כשחקנה של הכוכב האדום בלגרד במסיבת עיתונאים רשמית שנערכה בבירת סרביה. הקשר הישראלי הוצג לצד שחקן רכש נוסף, הקשר ההתקפי הברזילאי ברונו מאטוס שהגיע מנובי פזאר.

ורד התייעץ עם ולדימיר סטויקוביץ', בויאן שראנוב ואלכסנדר סטנוייביץ' ושמע מהם המלצות להגיע לבירת סרביה. במסיבת העיתונאים הוא אמר: "כולם אמרו לי דברים טובים על המועדון, סטויקוביץ' אמר לי שזה המועדון הכי גדול בסרביה. אני מקווה להצדיק את הציפיות".

הדברים של ורד קצת סיבכו את סטויקוביץ'. שוער מכבי חיפה גדל בכוכב האדום, עזב לחו"ל ואחרי שחזר, חתם במדי היריבה השנואה פרטיזן. המהלך הזה הפך אותו בזמנו למטרה בעיני ובידי אוהדי הכוכב האדום. עכשיו התקשורת הסרבית התעכבה על הציטוט של ורד ("סטויקוביץ' אמר לי שזה המועדון הכי גדול בסרביה").

השוער סיפר לתקשורת הסרבית: "אני לא רואה בעיה במה שאמרתי על הכוכב האדום. גם אוהדי פרטיזן יודעים שזו קבוצה שזכתה באליפות אירופה. אמרתי לעידן שפרטיזן והכוכב האדום הם שני מועדונים גדולים שבהם לשחקנים אין מה להם לדאוג. הסברתי לו שזו יכולה להוות עבורו מקפצה לקריירה באירופה".

seperator

ויטסה ארנהם הודיעה היום (שלישי) ששרן ייני קיבל את אישור העבודה לו היה זקוק כדי להתחיל להתאמן עם הקבוצה, ושהוא יצטרף לאימונים השוטפים. ייני הגיע להולנד לפתיחת האימונים, אבל נאלץ לצפות בהם מהצד. אנשי המועדון עבדו על הניירת והיום התקבל האישור. הוא יוכל להשתתף במשחק ההכנה הראשון של הצהובים-שחורים, נגד אוסטנד הבלגית ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully