וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'רביניו דרש מסוק וחוף פרטי, אל ג'זירה החליטה לבטל את העסקה

כנראה ש-4.5 מיליון יורו בעונה לא מספיקים לשחקן הכנף מחוף השנהב, שאף דרש מהקבוצה מאיחוד האמירויות מקומות עבודה ומגורים עבור משפחתו המורחבת. יישאר ברומא?

שחקן רומא, ז'רביניו, מעל שחקן מילאן, כריסטיאן ספאטה. רויטרס
היכן ישחק? ז'רביניו/רויטרס

אומרים שאנשים שגדלו חסרי כל והפכו לעשירים בין רגע מספר שנים לאחר מכן לא מסוגלים להתמודד עם ההצלחה. שחקן הכנף של רומא, ז'רביניו, נכנס בדיוק לקטגוריה הזו. השחקן בן ה-28 גדל בחוף השנהב עם 11 אחים ואחיות. אביהם הרוויח 140 ליש"ט בחודש והתקשה מאוד לפרנס אותם. למרות זאת, הגיע ז'רביניו לאן שהגיע והשאר היסטוריה.

הקיצוני של הג'אלורוסי כבר היה בדרך החוצה מהקבוצה אחרי שתי עונות, אחרי שאל ג'זירה מאיחוד האמירויות הסכימה לשלם לרומא 14 מיליון יורו בעבור שירותיו. האיטלקים הסכימו למכור, כשגם פרטיו של השחקן מול הקבוצה כבר סוכמו (4.5 מיליון יורו) ורק חתימה הייתה חסרה.

אלא שאז הגיעו הדרישות המוגזמות של ז'רביניו, שבסופו של דבר טירפדו את העסקה. השחקן דרש מהקבוצה מסוק פרטי בצמוד לביתו, חוף פרטי שישמש רק אותו ואת משפחתו, בית ענק, מקומות עבודה ומקומות מגורמים למשפחתו המורחבת וכמות בלתי מוגבלת של כרטיסי טיסה לחוף השנהב. אל ג'זירה נבהלה, חזרה בה מרצונה להחתים את ז'רביניו וביטלה את העסקה. לקיצוני חוזה באיטליה עד סוף 2018, והקבוצה תיאלץ להחליט האם להשאירו או האם בכל זאת לנסות ולמכור אותו למקום אחר.

ז'רביניו שחקן רומא (ימין) מול צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן. AP
הגזים בדרישותיו. ז'רביניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully