וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למרות ההצעה ממכבי תל אביב, גל מקל מתרכז ב-NBA"

הרכז כבר סיכם את תנאיו במכבי תל אביב, אבל העיתונאי הבכיר מארק שטיין טוען שמקל ממוקד בליגה הטובה בעולם: "יש לו סוכן חדש, הוא מתאמן בפלורידה בניסיון לקבל חוזה ב-NBA"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

על אף שגל מקל כבר סיכם את תנאיו במכבי תל אביב וסגר עם הקבוצה, הגארד מסרב לוותר על חלום ה-NBA. העיתונאי מארק שטיין, אחד הבכירים ב-ESPN, צייץ הלילה בטוויטר שמקל ממשיך לעשות מאמצים גדולים בניסיון לשחק בליגה הטובה בעולם.

על פי שטיין, "למקל יש סוכן חדש, דיוויד באומן, והוא מתאמן בפלורידה בתקווה לקבל הקיץ חוזה חדש ב-NBA". לדבריו, "מקל חתם עם באומן אחרי שהסוכן הקודם שלו, סם פורטר, עזב את התחום והצטרף לקבוצת ה-MLS די.סי יונייטד כמנהל בכיר". העיתונאי הוסיף שאומנם "מקל מחזיק בחוזה לשלוש שנים ממכבי תל אביב, אבל למרות זאת, הוא מתרכז בעיקר באפשרויות שלו ב-NBA".

שחקני ניז'ני נובגורוד גל מקל. GettyImages
במכבי יודעים, כלום לא סגור. מקל/GettyImages

כזכור, אתמול דווח בוואלה ספורט שההחלטה של היורוליג לא להעניק להפועל ירושלים כרטיס חופשי למפעל לעונה הבאה מקרבת מאוד את גל מקל לחתימה במכבי תל אביב. הרכז רוצה לשחק ב-NBA אך אם לא ימצא קבוצה בליגה הטובה בעולם, יעדיף לשחק במפעל הבכיר באירופה בעונה הבאה, כפי שהבהיר לראשי ירושלים כשאלה ניסו לשכנעו בימים האחרונים.

מקל כבר סגר את רוב תנאיו עם המעדון הצהוב כשהסיכום יהיה לשלוש שנים תמורת כ-700 אלף דולר לעונה. הפערים בין הצדדים הצטמצמו מאוד בימים האחרונים, וגורם במכבי תל אביב אמר אמש: "זה נראה רציני מתמיד. מסתמן שיחתום בימים הקרובים, למרות רצונו לשחק ב- NBA". הגעתו לא אמורה לבוא על חשבון יוגב אוחיון, שסיכם את כל תנאיו עם הצהובים.

יש לציין כי מקל מחזיק בהצעות נוספות מאירופה. במכבי אומרים שמקל צפוי להצטרף אך נזהרים במקביל ושבים ומצהירים באותה נשימה, מן הסתם, כלקח מהעבר: "עד שזה לא סגור וחתום מבחינתו ומקל חותם - זה לא סגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully