וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה מונה למאמן נתניה: "שמח ומתרגש להגיע למועדון גדול"

30.6.2015 / 21:01

המאמן שהשאיר את עכו בליגה הועדף על פני בני לם: "עם תמיכה מהקהל, שילוב שחקני ובית וחיזוק בסגל אפשר לעשות עונה מדהימה". ערן לוי צפוי להישאר, יאניס פאפאדופולוס עשוי להצטרף

שחקן הפועל עכו, אמיר אבו ניל, מניף על הכתפיים את מאמנו שלומי דורה. ברני ארדוב
מגיע לעיר היהלומים. שלומי דורה/ברני ארדוב

מכבי נתניה הודיעה הערב (שלישי) על מאמנה החדש: שלומי דורה. המאמן הצעיר שהשאיר את הפועל עכו בליגה אחרי סיום מדהים לעונה אמר לאחר שהועדף על פני בני לם: "אני שמח ומתרגש להצטרף למועדון גדול כמו מכבי נתניה. אני מאמין שעם תמיכה מהקהל ושילוב של שחקני בית, השחקנים הקיימים בסגל ובאמצעות חיזוק נוסף אפשר לעשות דברים מדהימים. אני מודה להנהלה על האמון בי ומתרגש לקראת המפגש הראשון עם הקבוצה והמועדון".

בעקבות המהלך ערן לוי צפוי להישאר במועדון, בעוד יאניס פפאדופולוס ששיחק תחת דורה בעכו עשוי צפוי להצטרף לקבוצה כן.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי נתניה, בני לם, התייחס הערב להחלטת המועדון למנות את דורה: "אני מכבד את החלטת המועדון ובהזדמנות זאת אני רוצה לאחל בהצלחה לשלומי. כמו אני חייב להודות מקרב לב לכל האוהדים של מכבי נתניה שתמכו, האמינו והביעו את רצונם שאמתנה למאמן קבוצת הבוגרים. הדבר חימם את ליבי וגרם לי לרצות לשמח אותם. בכל מקרה, אמשיך לעשות את שאני אוהב ויודע בתחום הכדורגל בעיר היקרה לי נתניה".

דורון אוסידון יו"ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
החליט על דורה. אוסידון/ברני ארדוב

מוקדם יותר היום הסתיימו הפגישות של יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון עם הספונסרים המובילים של הקבוצה ועם גורמים בעירייה. אוסידון היה זה שהעדיף את דורה, בעוד גורמים אחרים שמושכים בחוטים המליצו על בני לם כמאמן וזאב זלצר כמנג'ר. היו"ר נפגש אמש גם עם גילי לנדאו, אך החליט, בסופו של דבר, על דורה כאיש שלו. ביום חמישי תקיים הקבוצה אסיפה ראשונה עם אוסידון ודורה, ולאחר מכן יתקיימו מבדקי השחקנים. ביום ראשון יתקיים האימון הראשון. "אני מאחל לשלומי ונתניה הצלחה בעונה הבאה", אמר אוסידון.

בנתניה מגלים עניין באלעד גבאי ובשי אבוטבול, בתנאי שמכבי חיפה והפועל תל אביב ישתתפו בחלק משכרם. לקבוצה גם הוצע בלם מ.ס אשדוד, יאיא פטי. לקונגולזי יש יש חוזה באשדוד לעונה נוספת, אבל היא לא רוצה להשאיר אותו.

העירייה העבירה למועדון צ'ק על סך של 2.5 מיליון שקל שראשת העיר מרים פיירברג גייסה מאנשי העסקים ראסל גלבוט וסאני קהאן בארצות הברית. בתוך כך ממשיכה פיירברג ללחוץ על מנהלת הליגה לאשר לנתניה לשחק בימי חול על מנת שיהיה סיכוי טוב לרכישת המועדון על ידי השניים.

(עדכון ראשון: 8:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully