וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל פלפס חוגג 30: האם הוא הספורטאי הגדול בכל הזמנים?

לכבוד יום ההולדת של הספורטאי המעוטר ביותר בתולדות המשחקים האולימפיים, אנחנו מבקשים מכם לדרג את מקומו בהיסטוריה מול הענקים משאר הענפים. האם הוא יעקוף את מייקל ג'ורדן? ומה לגבי מוחמד עלי?

אימג'בנק GettyImages

ביום הולדתו ה-30 מייקל ג'ורדן היה כדורסלן בדימוס, קצת אחרי הפרישה הראשונה שלו מעולם הכדורסל. מוחמד עלי, לעומת זאת, היה בעיצומה של הקריירה כשנכנס לעשור הרביעי לחייו. רוג'ר פדרר כבר זכה ללא מעט הספדים כשהגיע לגיל המופלג הזה, אבל עדיין זכה ליראת הכבוד הראויה, בעוד שליאונל מסי ויוסאין בולט עדיין לא חצו את הרף המאיים ומתכננים להמשיך לכתוב את ההיסטוריה, וברקע נמצאת נדיה קומנצ'י, שחתמה את הקריירה המופלאה שלה כבר בגיל 20.

מייקל פלפס, שחוגג היום את יום הולדתו ה-30, הוא הספורטאי האולימפי המעוטר בכל הזמנים. לפנומן האמריקאי יש 22 מדליות, 18 מהן מוזהבות, שורה בלתי נגמרת של תארים נוספים, שיאים עצומים ודומיננטיות ייחודית. שאלת הגדול מכולם אי פעם, בכל הענפים, היא כמובן שאלה ללא תשובה, אבל יום ההולדת העגול של פלפס, שעומל בחודשים האחרונים על קאמבק לבריכה שייתן לו עוד כמה נקודות בדיון ההיסטורי, נתן לנו הזדמנות להפנות אליכם את השאלה - איך הייתם מדרגים אותם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully